Simon Aldra Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Dersom 4.65 tommer og 1280x720 stemmer er det strengt tatt ganske psycho. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 http://www.gsmarena.com/source_close_to_google_reveals_real_nexus_prime_specs-news-3239.php syke syke greier dersom dette stemmer. Er vel ingen ting spesielt oppsiktsvekkende der, bortsett fra gigantomanien når det gjelder skjermstørrelse. En bananformet telefon, med gorilla-glass, fra apekattene i Samsung - only thing missing is some Sense... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Er vel ingen ting spesielt oppsiktsvekkende der, bortsett fra gigantomanien når det gjelder skjermstørrelse. Nei, ikke spesielt oppsiktsvekkende iom. at man forventer at en topptelefon som lanseres idag er bedre enn det som finnes på markedet fra før. Men at det er som forventet betyr ikke at det er noe annet enn svært svært bra. Lenke til kommentar
SubtleINC Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Har lest rykter om at den kommer med fler-farget notification light på bunnen. Det er det jeg savner aller mest med Nexus S telefonen min, den definitivt kuleste funksjonen Nexus One hadde. Lenke til kommentar
valen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Vel hadde den kommet med 32nm produksjonsteknikk så hadde jo det vært temmelig fantastisk vil nå jeg si. Dette kombinert med stort batteri burde jo gjort sitt til å sørge for at telefonen holder seg gående ei stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg