fjarle Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Bildene fra Samsungs flørtevideo har blitt tydeligere etter bildebehandling. Nå kan du se Galaxy Nexus bedre Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Antar dette er mobilen/padden sett ovenfra Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Tror dette heller er fra høyre side, da Galaxytelefonene som regel har låse/avknappen der. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ovenfra er det nok ikke. Da ville jo baksiden av telefonen være helt rar. Lenke til kommentar
dudeldei Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Ser jo ut som at skjermen er ennå mer buet (kan man si buet? ) på original-bildet enn på det redigerte. Spent på denne tlf'en altså... Endret 6. oktober 2011 av dudeldei Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Det er fordi den blå linja bøyer av og ikke følger selve telefonen i ytterkantene. Endret 6. oktober 2011 av Vice Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Setter man seg på denne, så brekker den jo? Lenke til kommentar
Rangor Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ser ut som min Nexus S når jeg holder den opp mot bildet Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Nå er det vel greit å ikke sette seg på mobiler i utgangspunktet, så vet ikke om jeg syntes det er et stort ankepunkt. Syntes den (det lille vi ser) ser bra ut jeg. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Lurer på om aviser som vg, dabladet, nettavisen, aftenbladet osv. kommer med noen spekulasjoner om denne mobilen. Mål kontrasten opp mot iPhone 4s og se forskjellen. Husk at Nexus Prime sannsynligvis blir en del råere spesifikasjonsmessig OG den får helt nytt OS. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hvor mange solgte nexus s? Det er vel ofte det oppfølgere blir målt på når pressen skal vurdere hvor interessert folk er. Misforstå meg rett, nexus modellene er de eneste android telefonene for meg. Lenke til kommentar
TBlure Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Antar dette er mobilen/padden sett ovenfra Tror det er fra siden. På Nexus S var på knappen på siden, samme som denne. (Tror jeg da ) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Kan ikke si annet enn at jeg er særdeles spent. Dersom denne blir så bra som den bør bli (tross alt et halvt år senere teknologi enn S2), pluss et design som er litt mer forseggjort, da blir dette en vinner. Så langt ser dette svært pent ut. Lenke til kommentar
samobil Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg håper den ikke blir en like stor skufflese som iPhone 4s:nei:! Jeg håper også at den ikke bruker KJEMPE lang tid til å komme til Norgem og at den ikke blir ALT for dyr Lenke til kommentar
Fluor1 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Sony Ericsson Arc kopi... Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fluor1; Nexus s (som har noenlunde likt design) kom før Arc, så det var et merkelig argument. Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hvorfor må på/av knappen være på siden av mobilen?!?! er utrolig irriterendes, spesielt hvis man skal endre lydstyrken i lomma så slår man på skjermen isteden for å sette høyere lyd... Ellers blir nok dette en riktig så bra mobil, er veldig fornøyd med nexus s Lenke til kommentar
valen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 http://www.gsmarena.com/source_close_to_google_reveals_real_nexus_prime_specs-news-3239.php syke syke greier dersom dette stemmer. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Synes egentlig ikke det var så sykt. Er vel egentlig det man forventer av en ny telefon i disse dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg