bambam Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Kunne ikke dere i hw.no vært så snille og laget en slik guide? Der dere bruker ord som mennesker -uten peiling rutere og slikt- forstår. f.eks forskjellige områder : -For deg som for det meste surfer -For deg som spiller/surfer -For deg som bryr deg mest om chatteprogrammer og nedlasting Noen områder er vel mer utsatte en andre? Jeg har lett etter en slik guide, men finner ingen som jeg kan bruke. ps. jeg har funnet guider, men da jeg bruker disse er det alltid noe som ikke funker, f.eks og sende filer osv. via diverse programmer. Jeg vet det er sommerkonkurrangse og slikt nå(der denne kunne vært med?), men jeg har allerede sendt inn mitt bidrag. Lykke til alle sammen forresten Det hadde også vært flott med tips fra brukerne her i forumet. Jeg bruker maskinen til : Nedlasting, spill og chatting(mIRC/msn/ICQ f.eks). Takk for svar... Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Å lage en guide for å konf. en ruter er en umulig oppgave når du ikke skriver hva slags ruter du har. Konf. av rutere utføres på forskjellige måter avhengig av produsent/modell. "Ingen" er like..... Edit : De mest brukte dsl-ruterne er vel (så vidt jeg vet da) : SMC 7004BR D-Link 804 Cisco 677ir [NGT] Netopia 4542/43 [NGT] (se sign) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Vi har en egen avdeling for Tilbakemeldinger *Flyttes* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå