Macklemore Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg spilte for en stund Siden det nyeste forza motorsport og ble dønn forelska Finnes det et spill til PS3 som går omtrent ut på det sammme? Det skal helst ikke være splitter nytt fordi eldre spill kan jeg jo få på Biit.no billig Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Kan man kjøpe biler og trimme deM? Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ja det går det Men må si at det ikke er like store muligheter for trimming som det er på forza. Jeg eier ikke GT5, men har en kompis som har både forza 3 og GT5, så det var det jeg fikk høre av ham Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Bumper denne for og få flere forslag Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det er ingen spill til PS3 som er i nærheten av å passe så godt til beskrivelsen som Gran Turismo 5. Kjøp det, du. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Okey thx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå