Tove Iren Torland Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 xxxxx Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Flott og dust lite kunstverk dette, med spennede lysvariasjone, likte det inmari godt. Du har sansen. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ser du er blitt plaget av anonyme poenggivere, det var grunnen til at jeg stengte poengboksen min. Digit sliter nok som det gjør om dagen, og vi trenger absolutt ikke anonyme poenggivere som ikke har peiling på foto i det hele tatt. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Et helt greit insektsbilde! Likte nok hø del av bildet best! 3'er herfra! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Kreativ vri på makro dette. Fin sløring og komposisjon som gir en uvanlig, fin stemning Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Tusen takk dere Til Ferdinan Foto , ja ganske fantastisk noen gidder , men bryr meg lite og ingenting Er i grunnen litt feil med hele poenga og at det er anonymt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg