BALT3 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hei. Som emnetittel sier trenger jeg nå en ny mobil etter at jeg har ødelagt min gamle - skulle installere noe ROM på en X10 Mini Pro og nå er den i en bootlop jeg ikke klarer å fikse. Jeg er rimelig lei denne telefonen uansett og trenger noe med større skjerm som jeg kan se film og TV-serier på. Jeg har snust litt på Optimus 2x, HTC Desire S og Samsung S5690. Sistnevnte tåler vann og det er kanskje kjekt i.o.m. at jeg jobber på havet, men et must er det ikke. Er selvsagt åpen for forslag til andre mobiler mellom to og tre tusen kroner. Den vil bli brukt til surfing, småspilling og ikke minst film og TV-serier. Trenger også forslag til abonnement, ringer og sender SMS under middels mye. Tele2 Sheriff kanskje? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Bømp. Siden ingen svarte, bestilte jeg en Samsung S5690 Xcover hos Amentio (som sier de får den på lager den 10.10), samt Tele2 Sheriff. Jeg vet telefonen bare har 800 MHz prosessor (mot 1 GHz som ser ut til å være vanlig hos toppmodellene), men jeg tror og håper telefonen likevel duger til å se TV-serier på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå