Gå til innhold

BK: Høst i fjellet 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dramatisk flott.Hadde det ikke vært for den Einerbusken i forgrunnen kunne en godt sammenlignet dette med ett motiv du ser fra Japan..og de trærne de har der;)

Hei

Takker-prøver meg på noko"nytt"--ein blir så lei av "same"kompen på bilder---ein må prøve å skape nyttkonservativ_woot.gifRom blei ikkje bygd på ein dag ,men det blei noko til slutt-----der ogwink.gif

Lenke til kommentar

Et flott høstmotiv, men jeg opplever også at treet tar for mye plass i dette tilfelle.

Tror dette ville blitt bedre om du hadde hatt med bare halve treet ute i venstre kant av bildet

Hei

Takker--har eit slikt bilde som du ønsker--men for meg vart det "tamt"dette var mer spennende --men takker for dine tipsrolleyes.gif

Lenke til kommentar

Greit høstlig motiv, men likte nok dine to foregående herfra bedre! Synes vel det treet ble for dominant! 3'er! :)

Hei

Takker så mykje---synest foresten at kvart bilde skal tale for seg og ikkje samanlignes med andre bildekonservativ_woot.gif

Greit det vettu, skal prøve å huske det til senere anledninger...., men det ligger nå en gang i evalueringsnivå Kritikk at slike sammenligninger er helt naturlig da... :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...