Emil C. Fredhammer Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Operasanger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ville kanskje dempet fargen noe,da det hvite på Bjørk'a går over i blått;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ble nok altfor sterke farger her vil jeg tro! Virket ikke naturlig iallefall! 3'er! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Synes sangeren ble fin, men ville nok valgt en annen bakgrunn og dempet fargene noe. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Syns egentlig fargene er tøffe, men syns bygningene i bakgrunnen er sjenerende......og bilen. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Sterke farger - joda, men det er jo en smaksak Det jeg ikke er så fornøyd med er bakgrunnen. Her synes jeg du burde valgt et annet objektiv med mulighet for en mindre blenderåpning slik at bakgrunnen ble kastet ut av fokus. Men aller helst burde du valgt en annen bakgrunn, uten forstyrrende ellementer Lenke til kommentar
karoald Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Synest du hadde eit "spennende" bilde ,når det gjelder farger/lys og bakgrunn-----ikkje eit A4 bilde og takk for det---einaste eg synest vart litt i øyenf.er denne bossdonken på vengstre side,blur den vekk og du har eit fint bilde. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Et flott bilde med herlige farger, enig i dunken og så burde jenta ikke se ut av bildet synes jeg. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Bruk av for sterke farger er fordi at Jenta på bildet muligens blir å bruker bildet til et Platecover. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Rød jakke rødt skilt og rød bil. Blir litt mye rot i bildet og veldig sterke og vonde farger. Derimot kunne dette kanskje blidt flott hvis du hadde hatt annen vinkel når du tok bildet og fått litt annen bakgrunn. Flyttet henne til andre siden i bildet slik at hun ikke er på veg ut av bildet, men heller inn i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg