Galdust Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hei! Dama trenger ny laptop (har gammel HP som bråker og snart smelter gjennom alt den settes på...), og hun ser etter en som ligger i prisklassen 5-6000 kr. Den vil hovedsaklig brukes til surfing og film og bør ikke være så tung. Den hun har er en 15", men hun sier at en mindre en også vil gå greit. Det er viktig at den har USB 3.0 og HDMI. Jeg tittet litt på ASUS U36SD som jeg får for 5784,- fordi jeg er student. Eneste ulempen er at jeg ser at den fort går varm. Tittet også på denne versjonen av Toshiba Satellite R830 - den har ikke dedikert skjermkort og har bare SB i3 prosessor, men det er kanskje ikke noe problem for hennes bruk? Noen som vet hvordan den er mtp varmeutvikling? Ellers mottar vi andre forslag med takk! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Jeg er i søk for det samme som vedkommende her (skal brukes til surfing, film + skolebruk). Har sett litt på noen Asus-maskiner, men aner ikke hvilke som er gode osv. Det er jo mange veldig like: Asus U31SD Asus U31F Asus U31JG Edit: Etter å ha sett nærmere på alternativene utover kvelden tror jeg at jeg vil gå for denne: Asus U31SD fra MPX Fordelen med denne, er at den har DVD-rom, i motsetning til de to andre, og har dessuten bedre batteri (8-cellers). Endret 6. oktober 2011 av Kalle_92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå