Jan Erik Engan Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Skodde Bildet er fjernet. Beskrivelse: Nok ett tåkebilde i serien Early Mornin'. Lukker skal være 25sek..glemte å legge inn det;) Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Bra tåkelegging! Godt eksponert og gir et litt mystisk inntrykk! Fin forgrunn! Muligens tålt et kutt til ve.! 4'er herfra! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ja nå har du virkelig fått det nede hos deg også. Veldig bra syns jeg. Bildet gir en fin illustrasjon av forholdene slik de har vært. her. Artige innstillinger du har brukt. Vi får kjøpe oss hodelykter med tåkelys så vi finner frem. MV Harald G. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Skodde ere ett flott filter Liker spesielt forgrunnen her Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Flott stemning, fine farger. Ellers syns jeg det blir litt mye forgrunn og litt lite tåke og at skillet mellom mark og bakgrunn er litt vel midtstillt. Om mulig ville jeg forskjøvet utsnittet oppover. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Bra tåkelegging! Godt eksponert og gir et litt mystisk inntrykk! Fin forgrunn! Muligens tålt et kutt til ve.! 4'er herfra! Den er god Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Ja nå har du virkelig fått det nede hos deg også. Veldig bra syns jeg. Bildet gir en fin illustrasjon av forholdene slik de har vært. her. Artige innstillinger du har brukt. Vi får kjøpe oss hodelykter med tåkelys så vi finner frem. MV Harald G. Takker.Lukker stemmer ikke slik det står,virker som den går kun til 1sek..her er den 25sek og brukt trådutløser i bupb innstillinger Skodde ere ett flott filter Liker spesielt forgrunnen her Takker Flott stemning, fine farger. Ellers syns jeg det blir litt mye forgrunn og litt lite tåke og at skillet mellom mark og bakgrunn er litt vel midtstillt. Om mulig ville jeg forskjøvet utsnittet oppover. Takker Astrid..mener du da mer himmel og mindre gress? Mener jeg har mye å gå på i toppen,her er den kuttet tror jeg..skriver tror for har en del bilder ser du Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Og du sviver rundt i tåka enda ser jeg Likte dette bedre fordi du har fått med litt skarpt i forkanten. Det synes jeg gir en fin effekt som framhever tåka enda bedre. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Flott morgenstemning. Kan ane litt regnbueaktig i tåka til venstre på bildet. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Litt for mykje åker og skodde synest eg---litt mer kontrast og kutting av åker hadde gjort seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg