fmc77899 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 selv om jeg ikke er en stor apple fan, vil han bli savnet. R.I.P Steve Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Kanskje dette nettstedet for en gangs skyld burde ta etter itavisen (av alle ting) i denne tråden: Maximalyd: De jeg ser er sleivkjefta i denne artikkelen, sparker jeg ut i 1 mnd...med GOD samvittighet (som alltid). Respektløse kommentarer vil vi ikke ha her. Og ingen advarsel eller mail blir gitt! 4 Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Damn you cancer!! R.I.P Steve Jobs Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Er ingen stor fan av Apple, men respekt for mannen hadde jeg. Ingen fortjener å gå på den måten. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 I likhet med flere andre her så hadde jeg heller ikke så mye til overs for Apple og deres strategier på ulike plan. Men Steve Jobs, han var et geni på sin måte. Absolutt en stor mann innenfor IT verden. Hvil i fred Steve Jobs. 1 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Du kan mene mye om mannen og selskapet, men jeg tror verden hadde sett veldig annerledes ut hadde det ikke vært for Steve. Trist at han gikk så tidlig. Hvil i fred, Steve. 1 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Vel jeg er ikke akkurat en fan av apple nei ^^ så jeg var nok så uenig som det går an med denne mannen, men tross alt har han klart mye. Til tider hatet jeg han, og hanes holding. Men å død på den måten fortjene ingen. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hva feiler det folk? Kommer her og skriver ting som "iDied" og "R.I.H/Rest in hell". Dette er direkte smakløst. Eier dere ikke respekt? 6 Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hva feiler det folk? Kommer her og skriver ting som "iDied" og "R.I.H/Rest in hell". Dette er direkte smakløst. Eier dere ikke respekt? hadde akkurat tenkt til og skrive det samme, men når dem har så dårlig humor (må jo anta at dem prøver og være morsomme) så syns jeg bare synd på dem. 3 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg tror enda ikke alle skjønner hvor mye vi kan takke Steve Jobs for her inne. Tenk at fyren faktisk er ansvarlig for at datamaskinen ble et kulturelt arbeid og underholdningsverktøy. Det er derfor vi alle sitter med hver vår maskin her hjemme og snakker om det, siden han ville det slik. Allikevel syns jeg de ti siste årene til Apple er de mest imponerende av dem alle. Tenk at 2000-tallets ti første år startet med iPod OSX Kassefri datamaskin iPhone Aluminiums-laptop iPad Bare OSX er et helt eget kapittel med flere nevnverdige funksjoner, programmer og filosofiske trekk. Alt fra det enkle men helt fantastiske Exposé, til iTunes, iPhoto, Docken og mer. Vi er kommet til et tidspunkt der dagens teknologi er så fantastisk at det er vanskelig og tro, for mange mennesker. Slik var det ikke i år 2000. Jeg må fortsatt klype meg i armen noen ganger, over at vi har mobiltelefoner med touch-skjerm, som vi surfer på nettet med, leser mail med, lagrer musikken på, og finner oss selv på kartet med. Eller det faktum at du kan bestille bildene dine trykket opp i form av bøker, som en innebygget og naturlig funksjon i OSX. Og hvor lett, gøyalt og inspirerende filmredigering kan være med programmer som iMovie. Der hvem som helst kan kryssklippe en filmbit, legge til overgangseffekter og tekst, med bare noen få museklikk, og legge det ut på Youtube-kontoen din direkte fra programmet. Slikt måtte jeg lære i utdannelsen min, for bare åtte år siden. Jobs har sørget for at Apple har fått en utrolig evne, til å gjøre noe som er vanskelig og komplisert, til å bli lett for en hver. 9 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Godt skrevet, Ramius. Steve Jobs er, og vil alltid være, en legende. 2 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Mannen som skapte grunnlaget for WWW, (En av de ihvertfall) Tim Berners-Lee, gjorde det på en maskin skapt av Jobs' selskap NeXT. Endret 6. oktober 2011 av Thomas_H Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg tror enda ikke alle skjønner hvor mye vi kan takke Steve Jobs for her inne. Tenk at fyren faktisk er ansvarlig for at datamaskinen ble et kulturelt arbeid og underholdningsverktøy. Det er derfor vi alle sitter med hver vår maskin her hjemme og snakker om det, siden han ville det slik. Du overdriver Jobs innflytelse en god del med slike påstander. Så store omveltninger er aldri noe som står på skuldrene til en mann. Jeg sier ikke at Jobs ikke har vært viktig, men det er ikke noe poeng i voldsomme overdrivelser heller. AtW 7 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Er egentlig ikke overassket over antallet hjernedøde kommentarer her inne....sukk. 2 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg tror enda ikke alle skjønner hvor mye vi kan takke Steve Jobs for her inne. Tenk at fyren faktisk er ansvarlig for at datamaskinen ble et kulturelt arbeid og underholdningsverktøy. Det er derfor vi alle sitter med hver vår maskin her hjemme og snakker om det, siden han ville det slik. Du overdriver Jobs innflytelse en god del med slike påstander. Så store omveltninger er aldri noe som står på skuldrene til en mann. Jeg sier ikke at Jobs ikke har vært viktig, men det er ikke noe poeng i voldsomme overdrivelser heller. AtW Du mener jeg overdriver, men klarer ikke å peke ut hva som er feil. Jeg har ikke sagt at Jobs står bak oppfinnelsene. Jeg har sagt han står bak selskapet som har produsert dem. Jeg ga deg helt konkrete eksempler på hvorfor han var betydningsfull, og det er ikke mange som vil argumentere mot dem. Med mindre du leser mer i meldingen min enn det som sto der, noe jeg har inntrykk av. Jobs er et soleklart eksempel på, at du må faktisk ha en dyktig leder, for å kultivere talent. Det finnes mange oppfinnere ute i verden som ikke får gode karrierer, og ikke får gjennomslagskraft med sine idéer, fordi de mangler en sjef som Steve Jobs. Husk at som sjefen i et selskap, er det du som har ansvaret for produktet. Ikke hver og enkelt ansatt. 2 Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 RIP og alt det der. Men: eg har aldri hatt eit appleprodukt, og ser ikkje kva som er så fantastisk med dei. Det er vel som med alle andre hipsterting, ei "greie" som folk flest ikkje skal ha peil på. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hepp! Har nå slettet noen OT-poster og usaklige innlegg. Neste gang sletter jeg brukere.. Mvh Admin 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg