fjarle Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Tapte for kreften 56 år gammel. Steve Jobs er død 2 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hvil i fred Steve! Du vil bli savnet Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 En trist men uunngåelig dag. Håper han har kommet til et bedre sted. Lenke til kommentar
Populært innlegg Skavold Skrevet 6. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) For to dager siden sa ryktene at Steve Jobs skulle delta på avdukingen av den nye iPhonen - denne morgenen vil de fleste våkne til nyheten om at han har gått bort. En kan si mye om Jobs, hans idéer, hans produkter og hans visjoner. Men ingen kan ta fra ham det faktum at han holdt fast ved sitt helt til slutten. Si hva du vil, men det er et unektelig faktum at en av de absolutte lederne innen informasjonsteknologi har forlatt oss alt for tidlig. Endret 6. oktober 2011 av OML 32 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) RIP. Måtte Apple leve videre i minst 56 år til... En trist men uunngåelig dag. Håper han har kommet til et bedre sted. Han er vel iHimmelen Endret 6. oktober 2011 av Nator 6 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Han er vel iHimmelen Sannsynligvis. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Blir interessant å se hvordan det vil gå for Apple fremover nå ja. Selvsagt, Apple er mer enn Steve Jobs men allikevel Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det kommer nok til å gå veldig bra. Tim Cook er mannen vi trenger. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Dette var da ultra-kjipt R.I.P iGrava Lenke til kommentar
Populært innlegg µT. Skrevet 6. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg må bare få be om en liten ting av alle her. Amobil er et sted for mobilentusiaster av alle slag. Noen er middels interessert, mens en del andre er ekstreme fanatikere. Dette gjør at en del uenigheter dukker opp både her og der, men dette endrer dog ikke at Steve Jobs er et menneske som krever respekt - og ikke minst av oss lesere som elsker mobilteknologi. Så jeg vil be alle, Android-brukere, WP7-brukere med flere om å la diskuteringen ligge under teppet i denne tråden. Dere kan være så uenige i måten Apple gjør ting, men det endrer ikke faktumet at en stor mann har forlatt oss idag. Så la misnøyen med et elektronisk produkt ligge og ikke ødelegg en hel tråd om en manns død. På forhånd takk. 29 Lenke til kommentar
valen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Han var nå strengt tatt bare en CEO for stort data firma. I min verden var han alt som var feil med vestlige verden om dagen, outsourcing og ett ekstremt profitt jag.. Han har nå skaffet mange jobber men ærlig talt, han får vel mye presse til å kun være CEO for ett datafirma? Hvil i fred. 6 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Veldig trist, selv om jeg ikke var helt enig i hvordan han gjorde ting, så var han fortsatt en veldig viktig mann i den teknologiske verdenen vi lever i. Hvil i fred. 1 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Hvil i fred Steve! Det er iallefall bra at han fikk med deg at lanseringen i går gikk bra. "Stay Hungry. Stay Foolish." Endret 6. oktober 2011 av [GDI]Raptor 2 Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Må si jeg vil savne Steve på apple konferanser... Mannen var så full av energy, snakket med latter osv... Tim var litt kjedelig å høre på, så håper han kan gjøre jobben bra som Steve sånn alt blir pushet fremover. Uten Steve ville vi ikke hatt denne verden med teknologi, så tusen takk Steve fordi du var ''crazy'' nok til å prøve å forandre verden selv, noe du greide å gjøre.. Rest in Piece. Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 tenkte litt på hvordan teknologi verden hadde vert uten han. selv tror jeg vi hadde vært 5 år tilbake, i hvertfall i mobilverdenen rip Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Why would you want Steve to rest in piece? 2 Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ingen kan benekte at Steve Jobs var et geni i vår tid. Selv om jeg personlig ikke er noen stor fan av Apple har jeg enorm respekt for mannen. Han var muligens den smarteste i hele bransjen. @lasseoj, det er bare litt over 4 år siden første iPhone kom ut så det tror jeg neppe. Teknologien går ikke fortere framover pga Apple, men brukergrensesnittet i dagens plattformer hadde nok vært ganske forskjellig. 1 Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Oj, dette kom uventet, men samtidig ikke. Hadde ikke regna med at vi skulle få denne beskjeden på et par år i hvertfall. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hans store bidrag var å vise hvor viktig usability er. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg