jeanette roger Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Love & Løv = Free Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Blir imponert over de flotte lysstrålene du har klart å fange her. Vi som kan en del om Photoshop kan jukse og lage slike lysstriper kunstig, men her er det "ekte vare" Når det er sagt, er det en del tekniske problem med bildet, men det ser du vel selv. For det første er det mye støy i skyggepartiene, og det er også en god del kromatiske fortegninger. Med det mener jeg de røde strekene som har oppstått over greinene i de lyseste områdene. Dette er mulig å elleminere ved hjelp av Lense Corection Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ok formidling av budskapet, selv om strålingen kanskje ikke oppleves "helt naturlig".... God 3'er dog! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Henger meg på jeg;) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Kreativ bruk av lys og vinkel. Likte dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg