TheOats Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Steve Jobs er død. Rest in Peace Endret 6. oktober 2011 av TheOats 1 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Så utrulig trist. Ein stor mann, som har forandra veldig mykje. Alle databrukarar kan takka han for korleis det på marknaden i dag. 2 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Alltid trist når noen taper mot kreft. Sov godt. 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Som noen på IRC sa: Steve Jobs is in the iCloud now. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Dette er ikke en tråd for vitsing. Endret 6. oktober 2011 av TheOats 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Er ingen Apple fan, med dette fortjener han ikke etter så lang kamp mot kreften. Sender noen tanker til familien hans. 1 Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Trasig greier. Men vi så det jo komme forsåvidt, så det var jo bare spørsmål om tid. Utrolig tragisk, og et tap for verden. Tviler på at Apple noen gang blir helt den samme, selv om han har basert hele selskapet rundt sine visjoner. Endret 6. oktober 2011 av DavidH Lenke til kommentar
username- Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Utrolig trist! Hvil i fred Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 iCloud's first client. RIP Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Uff, ikke moro dette. RIP. Større leder skal det sees langt og lenge etter. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Dette er ikke en tråd for vitsing. Det var ingen vits. Jeg syns det var oppriktig fint sagt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) . Endret 13. desember 2012 av Gjest Lenke til kommentar
Populært innlegg Paisley Skrevet 6. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Jeg har stilt store spørsmålstegn ved hans håndtering av Apple når det kommer til produkter, patenter og strategier, men alt det overskygges nå av hans tap. Ikke bare har verden mistet en begavet og klok mann, men også en ressurssterk person som jeg er sikker på at ville ha endret enda mer innenfor teknologiens verden om han hadde fått leve livet fullt ut. Uansett hvor uenig jeg har vært med han, er det faktisk veldig trist å se at hans død blir annonsert på apples nettsider. Slik vi kjente han, skal vi huske han, med en utvasket bukse, gammel jumper og med Apple logoen i nærheten. Døden er alltid trist, uansett hvem som blir rammet. At han i sitt siste år trosset sykdommen og klarte å gjøre apple til et av verden viktigste og største firmaer forteller litt om hans kjærlighet for selskapet. Hvil i fred Steve! Endret 6. oktober 2011 av FredrikV. 10 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hvil i fred. Takk for teknologien som endret livet mitt. 2 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Fine ting har blitt nevnt, og historier om Jobs har blitt det blitt linket til. Et ord fra sjefen sjølv passer godt i denne tiden "Being the richest man in the cemetery doesn't matter...Going to bed saying we've done something wonderful.. that's what matters"-Steve Jobs Endret 6. oktober 2011 av FredrikV. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå