Krismeko Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ved Lågen II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg liker fargene og selve motivet. Men jeg synes det ble litt trangt rundt benken, Her kunne du snudd kamera en liten tanke mot venstre. Hva farger og lys anngår, så har jeg noen tanker. Men det har mer å gjøre med min personlige smak, og har ikke noe å gjøre med kvaliteten på bildet. Jeg ville senket høylyset en del og også økt kontrasten i mellomtonene. Da ville fargene fått en dypere og varmere valør. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Bra høstbilde dette. Kunne kanskje gått ett par skritt til høyre før du tok bilde. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ok høstbilde! Sterkt preget av høylys dog! Likte kompen! 3'er! Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Bra høstfarger og en grei komposisjon. Syns imidlertid det hele blir litt rotete med alle trærne og alt løvet. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg liker fargene og selve motivet. Men jeg synes det ble litt trangt rundt benken, Her kunne du snudd kamera en liten tanke mot venstre. Hva farger og lys anngår, så har jeg noen tanker. Men det har mer å gjøre med min personlige smak, og har ikke noe å gjøre med kvaliteten på bildet. Jeg ville senket høylyset en del og også økt kontrasten i mellomtonene. Da ville fargene fått en dypere og varmere valør. Takk for tilbakemld. Mye kunne vært bedre med dette bildet ja, tanker jeg tar med til senere bilder, prøve å forbedre:) Bra høstbilde dette. Kunne kanskje gått ett par skritt til høyre før du tok bilde. Takk for kommentar og tips:) Ok høstbilde! Sterkt preget av høylys dog! Likte kompen! 3'er! Takk for kommentar. Var litt vanskelig lys, sterk morgensol, burde justert i ettertid:) Bra høstfarger og en grei komposisjon. Syns imidlertid det hele blir litt rotete med alle trærne og alt løvet. Takk for kommentar. Skal prøve å huske på det, til senere, litt ''renere'' bilder:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg