dragon95 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hei Går det ann å spille creative mode på en privat multiplayer server? I såfall, hvordan får jeg serveren til å bli creative i stedenfor survival? Takker for svar på forhånd! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 gamemode=1 I server tekst filen. Om du spiller på noen andres server så må du skrive /gamemode <Nick> 1 Er forresten en egen kategori for Minecraft. Lenke til kommentar
dragon95 Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Okei Men der det står <Nick> der skal jeg skrive brukernavnet mitt da eller? Lenke til kommentar
dragon95 Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Har prøvd nå, men det går ikke... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Er det en server du selv kjører, som du er admin på? Lenke til kommentar
dragon95 Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) ja. EDIT: eller pleier som regel å spille på en kompis sin. men har prøvd på begge. ved bare å endre i server properties. Men ingen av oss prøvde å joine serveren til den andre... Endret 5. oktober 2011 av dragon95 Lenke til kommentar
Borkiz Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Hvis du er op på serveren, skriv "/gamemode dragon95 1". Eller gå i properties-fila og skift til 1 hvis du vil alle skal ha det automatisk. Endret 5. oktober 2011 av Borkiz 1 Lenke til kommentar
dragon95 Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Takk for hjelpen! Det funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå