eik Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Er det noe hold i dette? Hva tror folket? http://www.gsmarena.com/purported_samsung_galaxy_s_iii_specs_revealed-news-3149.php Stikkord: -Quad-core 2.0GHz processor. -1.5GB RAM, expandable memory with 32GB built-in. -4.65-inch Super AMOLED III display developed specially for this phone with an odd 1280 x 1024 resolution, which will give it a pixel density of 352-PPI, the highest on a smartphone so far. -10 megapixel camera capable of recording 1080p videos at 60fps. -Metal body with 9mm thickness and a 2,250mAh battery. -Built-in NFC. Endret 6. oktober 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
greenman Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hvis de ryktene stemmer er den nesten bedre enn PCen min Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Imponerande spesifikasjonar. Er spent på korleis batteriet blir med 2GHz prosessor. William Lenke til kommentar
johome Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Vanvittige specs. 1080p og 60 fps er jo helt utrolig for en mobil. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 ja det omtales som veldig troverdig, men oppløsningen er feil i følge flere. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Imponerande spesifikasjonar. Er spent på korleis batteriet blir med 2GHz prosessor. William Du skal ikke se bort fra at det er noe atomdrevet Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Trenger man virkelig en 2 Ghz 4 kjernet cpu på en mobiltelefon?? Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Trenger man virkelig en 2 Ghz 4 kjernet cpu på en mobiltelefon?? Ja faktisk. Det kommer bra til nytte på surfing, spill etc. De har hatt demonstrasjoner på tablets som viset stor forskjell. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Skjermoppløsningen er garantert feil. (håper i hvert fall det.. ) Blir spennende å se hvor bra de nye firekjerners prosessorene blir. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hvis batteri er dårligere enn S2, så syns jeg de heller skal begynne å tenke på det framfor å øke HW - S2 er god slik jeg ser det og man har ikke sååååå veldig mye nytte av kjappere. Men at man kan gå i timevis på fjellet(eksempel) MED GPS og skjerm ofte på uten å være redd for å gå tom for batteri er viktigere. Syns alle produsenter av tlf skulle prioritert dette langt mer enn hva de gjør Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 The device will be running on Ice Cream Sandwich with a TouchWiz 5 on top. This new version of TouchWiz will be a bit different from the current versions wherein it won't be as comprehensive and will feature only minor changes to the OS. This will allow Samsung to provide quicker software updates in the future. Likte spesielt den delen. Kan godt tenke meg at dette blir arvtakeren til S2 også for min del Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg hører det ligger bilde av fronten på nettet? Kan noen linke dette inn her om de finner det? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det hadde jo sett veldig lovende ut, dog tror jeg isåfall det er en stund til den kommer, sett bortifra skjermen og video så er det nesten ikke vits å utgi en slik tlf akkurat på denne tiden. Galaxy II klarer jo alle programmer, spill og oppgaver lekende lett allerede! Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Helt ferske rykter: http://www.gsmarena.com/source_close_to_google_reveals_real_nexus_prime_specs-news-3239.php Lenke til kommentar
Swome Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Helt ferske rykter: http://www.gsmarena.com/source_close_to_google_reveals_real_nexus_prime_specs-news-3239.php Litt feil tråd.. De ryktene er om nexus prime Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 whops. klikka på feil;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå