Simkin Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Er ute etter diverse gadgets jeg kan ha på skrivebordet fra microsoft sine sider, men det ser ut til att sidene er forandret, og alt er borte. det eneste jeg får opp er dette. 29 stk bare. (fikk opp myyyye mer før) Endret 5. oktober 2011 av FiveInline Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Bare til å søke på Google etter Windows 7 gadgets. Last ned og bruk. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 får bare opp drit i google, eneste siden jeg kommer til på microsoft side sider er denne http://windows.microsoft.com/en-US/windows/downloads/personalize/gadgets Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Samme her, helt håpløst nå. Nettopp reinstallert Windows, savner gadgetsene mine Hvis det er slik at man ikke lenger kan laste ned fra Microsoft, noen som vet hvor jeg kan finne en tilsvarende eller lik denne? Endret 6. oktober 2011 av Co0O Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 spesielt den der skulle jeg hatt også.. jævla drit. Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) "Microsoft is no longer supporting development or uploading of new Gadgets." Akk. Edit: Fant noe lignende til den gadget-en her: http://www.softpedia.com/get/Windows-Widgets/System-Utilities/margu-NotebookInfo2.shtml Har ikke testet den. Endret 7. oktober 2011 av Co0O Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Trolig er grunnen til at de kutter utviklingen av gadgets at det ikke vil finnes gadgets i Windows 8. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) greit nok det, men hvorfor fjerne alt som tidligere er lagt ut.. latterlig. Endret 7. oktober 2011 av FiveInline Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Vet dette ikke er windows gadgets, men vil anbefale Rainmeter. Til Rainmeter finner du et hav av alternativer både innenfor diverse gadgets og deres utseende (devaintart har mye themes osv.). Også nokså lett å gjøre tweaks for å få det akkurat som du selv vil ha det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå