fryseboks Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hola! Av og til når jeg er ute etter å oppdatere meg på nyheter i mainstream norsk media, så er forsidene fulle av at Tone Damli har gått på kino, at John Carew har kjøpt veske, at elg blir skutt under elgjakta eller at (deltaker) fra (navn på realityshow) har (gjort noe). Så det jeg lurer på er om noen kjenner til add-ons eller lignende som kan sensurere og fjerne slikt fra vinduet mitt, på samme måte som Adblock? Noe med muligheter for å laste ned ferdige lister/filtre som fjerner det værste Jersey Shore og Westboro Baptist Church, samt muligheten for å legge til egendefinerte filtre. Alle gode svar belønnes med 10 internets Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg ordnet noe lignende for å bli kvitt Lady Gaga-artikler på VG, Dagbladet og Aftenposten. Finnes her : http://flocculent.org/code/gagafilter/ (Inspirert av og basert på en plugin som dukket opp for å blokkere dette bryllupet som var i England) Kan enkelt modifiseres til å reagere på andre kriterier, koden er rimelig selvforklarende. Har ikke testet det i så mange browsere, men funker knall i Chrome, ihvertfall. Lenke til kommentar
fryseboks Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Meget interessant. Skal teste senere idag Lenke til kommentar
RuneKO Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Haha! Lady Gaga-filter Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Genialt, vet ikke om dama blir så glad om jeg installerer det men må gjøres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå