esp1hunk Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Hei! Har nettopp kjøpt et SteelSeries Siberia Headset ( http://cdon.no/elektronikk/steelseries_siberia_headphone_%28black%29-15564434 ) og fått det i posten. Men på deres sider står det at det skal ha en mikrofon, noe mitt ikke har? Har allerede pakket ut. Har tatt kontakt med kundeservice, men de hevder at headsetet ikke har mikrofon noe bildet i nettbutikken og teksten viser at det har og at det skal være en separat mikrofon. Har jeg krav på å få tilsendt et nytt etter å sende mitt tilbake? Pakken det lå i ble smått ødelagt når jeg leita etter mikrofonen, men headset og ledninger er ubrukt. Dette var det jeg fikk tilsendt : http://cdn-web.steelseries.com/wp-content/uploads/1195-1456.jpg Endret 5. oktober 2011 av esp1hunk Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Dette hodesettet har en mikrofon. Bare ta en titt litt lenger ned på ledningen Lenke til kommentar
esp1hunk Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Dette hodesettet har en mikrofon. Bare ta en titt litt lenger ned på ledningen Etter alt jeg kan se på mitt headset, så er det bare en ledning! Finner heller ingen mikrofon når det er koblet til PC'en. Lenke til kommentar
SpecR Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ser ut til at du har bestilt Siberia V2, men fått V1 (eller den første utgaven). V2 skal i allefall ha en innebygd mic som kan dras ut av den ene klokken. Jeg har V1 selv, og det har en mic som er separat (egen ledning og plugg). http://steelseries.com/products/audio/steelseries-siberia-v2#specifications Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hvis linkene stemmer har TS en Steeseries V2. På hjemmesiden står det: Retractable microphone The Siberia v2 features a retractable microphone that can be hidden in the left earcup, which means you can use it when you need it, but don’t have to flash it in public if you don’t want to. Kan det være at mic'en er skjult i den ene klokken? Lenke til kommentar
Khani Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ja, micen er en liten knott på den ene klokken som må dras ut. Lenke til kommentar
esp1hunk Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvis linkene stemmer har TS en Steeseries V2. På hjemmesiden står det: Retractable microphone The Siberia v2 features a retractable microphone that can be hidden in the left earcup, which means you can use it when you need it, but don’t have to flash it in public if you don’t want to. Kan det være at mic'en er skjult i den ene klokken? Nei, dessverre! Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Har tatt kontakt med kundeservice, men de hevder at headsetet ikke har mikrofon noe bildet i nettbutikken og teksten viser at det har og at det skal være en separat mikrofon. Flinke de er. Send i retur, du har uansett ikke fått det du har bestilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå