zr123 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hei! Første gang på forumet, så kan være noen nybegynnerfeil Jeg trenger en hobby, en som ikke tar hele dagen. Bare noe menst jeg kjeder meg. Noe jeg kan gjøre hjemme. Er veldig intressert i fotball. Noe jeg kunne tenkt meg er å lage videoer om favorittlaget mitt, har prøvd litt, kan å hente klipp. Men hva program skal jeg bruke, og hvordan lære meg det? Så om noen kan litt om videoer og småklipp, er jo det ganske bra om noen gidder å hjelpe meg. Også gjerne noe man bruker data til Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Sitte på forumet og svare på og skrive innlegg er en fin hobby. Lenke til kommentar
MoonStew Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Lat som om du er en frosk. Veldig morsomt, krever ingenting av utstyr, og da har du tidsfordriv for flere timer om ønskelig. 1 Lenke til kommentar
Alh Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Fotografi? og fotoredigering etter at du har tatt bildene? ;p Ellers er matlaging morsomt synes jeg da. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Lær deg å spille gitar! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Det er mange mulige hobbyer en kan ha. Jeg har selv ingen bestemt hobby, men heller forskjellige interesser jeg fordeler tiden på. De inkluderer spill (puzzlespill, som Portal og Half Life og enkelte casual spill som Peggle og Audiosurf), puslespill (av typen 1000+ biter), eksperimentering med mat, bøker (en veldig stor interesse. Da helst sci-fi/fantasy/horror), film og musikk. Du får bare prøve deg frem med forskjellige ting som interesserer deg. Da finner du sikkert noe å fordrive tiden med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå