N.Copola Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Texture Artwork Bildet er fjernet. Beskrivelse: Resultat av en runde med øving på bruk av bl.a. texture. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 lekkert Copola Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg er en eksentrisk person, og derfor liker jeg bilder og uttrykk som er litt anderledes Derfor faller dette i smak. Liker teksturen, fargene og kompet Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Kreativt og fint! Kunne hatt på veggen noe sånt! De rektangulære feltene gjør bildet mer interessant synes jeg...! Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Veldi kreativt og fint flotte farger og lys i bildet liker teksturen godt her Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 lekkert Copola Takker Jeanette Jeg er en eksentrisk person, og derfor liker jeg bilder og uttrykk som er litt anderledes Derfor faller dette i smak. Liker teksturen, fargene og kompet Gøy med litt annerledes av og til. Takk for tilbakemeldingen wasco Kreativt og fint! Kunne hatt på veggen noe sånt! De rektangulære feltene gjør bildet mer interessant synes jeg...! Takk for hyggelig tilbakemelding Veldi kreativt og fint flotte farger og lys i bildet liker teksturen godt her Så fint at du likte det. Takker Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Flott og anderledes.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg