gutt71 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Hei! jeg lærer meg norsk, og så vil jeg snakke med noen tålmodig til mine bommerter bli med og tilbringe tid koselig, eller bare lære sammen muntlig. Jeg er ung mann fra Oslo Endret 25. juni 2014 av gutt71 Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Virker for min del som om du kan norsk mer enn godt nok. Du staver helt riktig, men virker som om du fjerner et ord eller bytter til feil form med vilje. Hvilken person som ikke kan godt norsk bruker ordet: "Bommerter"? (Flere ord jeg også stusset på fra en som angivelig ikke kan norsk så bra) Skulle du for all del mene dette, så snakk med noen gamle mennesker som går alene, de er som regel glad i å prate om det meste... Endret 5. oktober 2011 av exburn Lenke til kommentar
gutt71 Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 takk, men jeg bruker gjerne ordbok på internett. Ute på veien jeg har bare min hodet. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hva er ditt morsmål? Lenke til kommentar
Sjøtispe Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hei! jeg lærer meg norsk, og så vil jeg snakke med noen tålmodig til mine bommerter bli med og tilbringe tid koselig, helst med jenta :-) eller bare lære sammen muntlig. Jeg er ung mann, bor i Oslo Skriv gjerne privatmelding Hehe, ja, selvsagt; "helst med jenta". Det var en baktanke ved det. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå