King-Nothing Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har en SSD som systemdisk i en pc jeg bygde for ett år siden. Den fungerer igrunn veldig bra og bruker f.eks 3-4 sek fra jeg klikker på Photoshop-ikonet og til programmet er klart til bruk. Men oppstarten tar laaang tid. Den er kjapp til å starte opp, men når den er ca halvveis med å laste inn info om pcen helt i starten av oppstart, tar den seg pause i 15-20sek før den fortsetter og resten av oppstarten går kjapt. Dette var ikke slik i begynnelsen, men har blitt verre etterhvert. Jeg har ikke noen flere programmer i oppstart nå kontra tidligere, og det er heller ingen andre foradringer i pcen hverken med hardware eller software. Hadde den vært treig ellers, hadde det jo vært logisk, men den er veldig kjapp ellers, det er kun i oppstart den har blitt treit. Noen tips til hva dette kan være? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Kanskje du har noen mindre samarbeidsvillige enhetsdrivere, eller installasjonen av Windows har blitt "korrupt"/rar Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Det er jo mulig. Spørsmålet da er jo hvordan jeg finner ut av det. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) error 404 Endret 5. oktober 2011 av Nizzen Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Error 404 mener jeg en får hvis en nettside er flytta eller no'sånnt ? har du forsøkt å kjøre en CHKDSK ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå