T.O.E Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hei! Jeg er 18 år nå, og skal på byen i morra. Jeg har lyst til å kjøpe meg noe på vinmonopolet med høyt alkoholinnhold, ettersom jeg ikke er så glad i/lei av øl, cider osv. Har dere noen anbefalinger til noe godt til en grei pris? Takker! Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fisherstorm? Kalinka? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 mickey finns, var en slager å blande den med fanta husker jeg Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hei! Jeg er 18 år nå, og skal på byen i morra. Jeg har lyst til å kjøpe meg noe på vinmonopolet med høyt alkoholinnhold, ettersom jeg ikke er så glad i/lei av øl, cider osv. Har dere noen anbefalinger til noe godt til en grei pris? Takker! Har du prøvd øl fra polet? Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Nope, er det noe av det du vil anbefalle? Lenke til kommentar
William_S Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Nope, er det noe av det du vil anbefalle? Jeg vil anbefale det. Da får man skikkelig øl på 5-6% osv. Weissbier feks kan anbefales. Egentlig rimelig lyst øl, men har en veldig særegen smak i forhold til annet øl. Er hveten som gjør det. Alkholprosenten er ca 5-6%. Endret 15. oktober 2011 av William_S Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Nope, er det noe av det du vil anbefalle? Det avhenger av hva du liker. Selv er jeg svak for de mørke sterke ølene og de er det varianter som Ægir Natt, Haandbryggeriet Dark Force, Nøgne Ø Porter, Lervig Konrad Stout osv. Endret 15. oktober 2011 av StoreMyen Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Ouch. Prisen svir litt! Smågjerrig student som meg har ikke helt råd til å gjøre det til fyllekost. Men de virker interessante! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 nei pol øl er ikke fylladrikke du! men verdt å prøve! Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Går det egentlig an å bestille fra en nettbutikk fra utlandet, og tjene penger på det? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 du må helt sikkert betale toll så da er det nok ikke mye billigere du må helt sikkert betale toll så da er det nok ikke mye billigere Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Heimert å cola/redbull/sprite. Billig og høy alkohol innhold. Trenger ikke engang å dra på polet! 1 Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Ouch. Prisen svir litt! Smågjerrig student som meg har ikke helt råd til å gjøre det til fyllekost. Men de virker interessante! Om det et pengene det står på anbefaler jeg at du prøver en Lervig Konrad Stout. Myer smak, 10,4% og koster ikke veldig mye mer enn et par pils. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå