Goldfish Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg har nettopp lasta ned Planetside fra fileplanet.com, men installasjonen vil absolutt kopiere over de midlertidige installasjonsfilene til C-driven min. Problemet er at C-driven min kun brukes til Windows, som er på 2,7 gb (med 580 mb ledig), og installasjonen må ha rundt 1400 mb ledig... Er det noen som har peiling på hva jeg kan gjøre for å frigjøre så mye plass, eventuelt å få installasjonen til å pakke ut temp-filene sine et annet sted? PS - Håper jeg traff på kategorien her i forumet, dette er vel mer hardware-relatert enn spillrelatert. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hvis du har aktivert dvalemodus kan du slå av det og du kan flytte pagingfila til d: Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Har gjort begge. Er det mulig å flytte brukerprofilen (eller bare temp-mappa) til en annen drive? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 du kan prøve Empty temp folders Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Det er ikke nok til å gjøre noen forskjell. Takk for hjelpen likevel. Det jeg trenger er nok å flytte temp-mappa mi på en eller annen måte. Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 mulig denne går: i kommandolinja: set TMP=D:temptemp set TEMP=D:temptemp . Ellers kan du sette sånne miljøvariabler ett sted i "egenskaper for system" (gjelder for xp og mulig 2k), men jeg har desverre ikke xp nå så jeg vet ikke helt hvor det er. edit: sorry, glemte =tegn. fiksa nå! Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hvilket OS kjører du win2kèn min er bare 1.26 GB og det er med noen programmer innstalert i c: Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 set TMP=D:temptemp set TEMP=D:temptemp Hvis du prøver på denne må du starte programmet fra den samme kommandolinja. feks set TMP=D:temptemp set TEMP=D:temptemp d: cd installers setup vil kjøre setup.exe i mappen installers på stasjonen d: Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 mulig denne går: i kommandolinja: set TMP=D:temptemp set TEMP=D:temptemp . Ellers kan du sette sånne miljøvariabler ett sted i "egenskaper for system" (gjelder for xp og mulig 2k), men jeg har desverre ikke xp nå så jeg vet ikke helt hvor det er. edit: sorry, glemte =tegn. fiksa nå! Det siste der funka! Tusen takk til begge to! *kysseogklemme* Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Dette høres kanskje ut som en helt gal ide. Kjøp deg ny harddisk. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Dette høres kanskje ut som en helt gal ide. Kjøp deg ny harddisk. Joda, skal det óg, men dette problemet oppstod fordi jeg bare har satt av 2,7 gb til C-partisjonen. Harddisken den ligger på er på 80 gb. Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Dette høres kanskje ut som en helt gal ide. Kjøp deg ny harddisk. Joda, skal det óg, men dette problemet oppstod fordi jeg bare har satt av 2,7 gb til C-partisjonen. Harddisken den ligger på er på 80 gb. men det er sikkert lurt å sette den tilbake etter installen er ferdig! vet aldri med windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå