Kimelimm Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Heisann! Det var en parfymetråd for et par år siden, men hvor den har tatt veien vet jeg ikke. Så jeg lager likegodt en ny! Hvilken parfyme er deres favoritt? Jeg har veldig mange parfymer, men mine favoritter må være: Lacoste Essential Moon Sparkle(?) av Escada(Som bare var i produksjon sommern 07 elns?) Black XS HATEM (arabisk parfyme, bestilte fra emiratene) Og en haug fler! Så, hva liker dere? =) Endret 5. oktober 2011 av Kimelimm Lenke til kommentar
greenman Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 En som de har sluttet å selge D&G Masculine tror jeg den het Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=916756&p=17997339&st=320entry17997339 e: ser at fkm var først. Og at vi postet linker til forskjellige tråder. Skulle ikke mye til å finne opptil flere altså. Endret 5. oktober 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå