mungo Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Jeg har fått meg en ny og glimrende telefon, nemlig samsung galaxy s2. Det som plager meg er at på alle bildene jeg knipser med den kommer det både i søkeren og på det ferdige bildet en svart flekk på samme siden på alle bildene. Om jeg snur på telefonen følger flekken etter. Det kan derfor virke som om det er en forurensning på innsiden av glasset som dekker linsa eller på selve linsa. Det rare er at når jeg bytter til film-modus forsvinner flekken! Min teori er at flekken er så liten at når jeg bytter til film-modus blir oppløsningen akkurat så mye mindre at flekken hviskes bort. Se forøvrig vedlagt bilde med flekk. Jeg håper noen kan forklare fenomenet og gi meg en anbefaling på hva jeg skal gjøre videre. Telefonen ble kjøpt for ca 2 uker siden på Dustinhome.no. (Jeg har faktisk allerede vært i kontakt med dem og fått en konvolutt fra Deltaservice med pakkelapp til å sende den til dem.) Endret 5. oktober 2011 av mungo Lenke til kommentar
ZeroS Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Kan være feil på bildebrikken til mobilen, vet ikke om mobilen har en delt film og bildebrikke eller ikke, hvis det er det så er det nok en driverfeil. men lever den inn å få det sjekket, er nok det beste.. Hvis du ikke har googlet etter folk med samme problem, som kanskje har en løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå