Gå til innhold

D-Link AirPlus G DWL-G510 drivere

Anbefalte innlegg

Hei

Prøver å installere et WLAN pci nettverkskort av nevnt type i windows 7. Har selvfølgelig mistet cden, men jeg fant noen filer som skulle visstnok fungere på dlink sine hjemmesider.

Har prøvd å fikse det i en ukes tid nå uten noe hjelp.

Hvordan i h*** skal jeg fikse dette?

Har vært i enhetsbehandling, og den finner kortet, men klarer ikke å identifisere det (Får valget oppdater driver, hvor den insisterer på å oppdatere driveren fra internett. Noe jeg ikke får uten å ha den installert. Fucking problem. Får heller ikke strukket kabel).

Det fungerte en eller to ganger for en ukes tid siden, før jeg restartet pcen, og det ble ikkefungerende igjen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på om kanskje en bios-update vil hjelpe meg. Har nå v1.0.

Er MSI MS-7327 som står i, leter etter bios update, men hadde vært fint om noen andre kunne bistått litt, var litt vanskelig å finne syns jeg.

Your computer's system firmware does not include enough information to properly configure and use this device. To use this device, contact your computer manufacturer to obtain a firmware or BIOS update. (Code 35)

Er hva pcen sier nå. Problemet er at det er en selvlaget pc, som ble bygd for x antall år siden.

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

En bios oppdatering er alltid greit. Pleier ligge på hardwareprodusentens hjemmeside, under nedlastinger eller tilsvarende. Litt varierende prosedyre hvordan det skal gjøres, men det pleier stå greit forklart.

Dlink har drivere på denne linken: http://www.dlink.com/products/category/?cid=1

Jeg har selv best erfaring med å gå via enhetsbehandling, oppdatere driver, og klikke meg til nedlastet driver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...