xarcee Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hei! Har nå en knust iPhone 3GS uten lås-knapp. Skal ha ny telefon nå, og hadde ventet på den eventuelle iPhone 5 som ikke kom. Ettersom Jeg ikke liker designet til iPhone 4(S) i det heletatt, leter jeg etter andre aktuelle telefoner. Har funnet SGS2, som ser meget grei ut. Vil helst holde meg til Apple ettersom jeg har kjøpt en del apps o.l, men det har ikke så mye å si. Hvordan er det egentlig med apps i Android? Er markedet stort? Og noen som har noe å tilføye, evt tips? Bryr meg ikke om pris, bare jeg får en telefon som funker! Takk! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Androids market er enormt det og, du finner det du trenger forråsirresånn. SGS2 er tøff. Mulig du vil slå på stortromma og velge Galaxy Note i stedet? Da har du grei telefon og ok+ skjerm vil jeg tro. Also: penn. Så det er litt tøft. Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Galaxy Note er jo kjempestor da! Er den like rask osv som SGS2? Har den samme skjerm som SGS2? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Dritstor. Men tror den går greiere i lomma enn feks N900 og N97 gjorde, bare pga at den er ganske tynn og lett. SGS2 lå bedre i lomma enn N8 feks. Vet ikke om den har SAMOLED+ eller SAMOLED skjerm. Men den skal vel ha SGS2specs med noen plusser her og der. Sjekk det ut . Om du kan, da en plass de selger den og test å ha den i lomma for å get a feel for it. PS: ikke putt i lomma og gå, da kommer mall cops og jernrører deg i hodet. Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Har sjekket den opp, den har SAMOLED. Hehe! Takk for hjelp. Har den kommet ut enda, forresten? Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Vent til Google Nexus Prime med 4,5" HD Super Amoled! Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 hadde iallfall ventet til 11 oktober..da får man mest sansynlig vite om nexus prime kommer i nærmeste fremtid.. =) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Samoled er ikke akkurat "ille". Sjekk ut n9 feks, med amoledskjerm. jeg ville puttet n9 sin skjerm i samme kurv som SGS2. Minst. Lenke til kommentar
Torger Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Så mye bedre er vår telefon Samsung mobber iPhone 4S. http://www.itavisen.no/879701/saa-mye-bedre-er-vaar-telefon Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Galaxy Note så jo spennende ut! Mulig det blir den! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Har du vurdert HTC Sensation? Riktignok litt mindre ytelse, men i mine øyne way penere både rent estetisk og ikke minst med HTC Sense..Føler også at htc'en gir en bedre følelse av kvalitet enn det S2 gjør. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Kompisem min har SGS2. Jeg opplever faktisk den som treigere enn Iphone 3gs... Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Kjøper aldri HTC igjen, ettersom jeg en gang hadde en HTC Hero. Vet godt at det finnes 20x bedre HTC'er en Hero, men akkurat den har jeg ikke ord for. Blir nok iPhone 4S eller noe fra Samsung Fortell mer, Gurre! Endret 6. oktober 2011 av Arceez Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Kompisem min har SGS2. Jeg opplever faktisk den som treigere enn Iphone 3gs... Dagens... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå