Cuneax Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Besøkende på CEATEC 2011 får nyte dette halvkuleformede displayet. Mitsubishi viser ny OLED-jordklode Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) synes jo på en måte at jordkloden var mer imponerende, men skitt au.. det er jo kult.. savnet en film av herligheten da... Endret 5. oktober 2011 av αкαѕнα 1 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Vil ha en sånn... Håper de lager 4-8K skjermer som er lik denne, altså en halv (eller hel?) kule man kan gå rundt... Se hva som skjer på kloden f.eks.... Lenke til kommentar
dbass Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 "Kilder oppgir lysstyrken til å være enten 200 cd/m2 eller 1200 cd/m2, mens strømforbruket skal være på 11,2 kW." 11,2KW!? Så den skjermen trekker like mye som 2 42U rack fulle med servere? Eller 560 maskiner som kjører på atom D525? Er ikke det litt vel mye, spesielt hvis man skal bruke det i reklame og det skal stå på hele tiden? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Må være noe feil ... trodde disse her brukte lite strøm... det at formen er annerledes endrer jo ikke dette. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 De bruker jo circa 16 watt hver, og de er 3,2 cm^2 hver. Det hørtes ulogisk mye ut for noe som vistnok skal brukes til mobilteknologi. Lenke til kommentar
Eraphim Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Gleder meg til den dagen jeg kan sitte med en rimelig og grei OLED skjerm til hjemmebruk. Tenker da på blant annet til gaming, se film samt andre kjekke oppgaver. Lenke til kommentar
gotark Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 11,2kW Hehe. Med mindre den også er tiltenkt som oppvarming av gymsaler så antar jeg det har sneket seg inn en feil hos Pocket-lint og TechCrunch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå