Gå til innhold

Roccat Kone[+] rullehjul oppfører seg merkelig

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en Roccat Kone[+] for en drøy måned siden og har hittil ikke hatt noen problemer med den intill for etpar dager siden. Scrollehjulet har sluttet å fungere ordentlig, når jeg scroller en vei går det gjevnlig et hakk i motsatt retning. Det er lettest å oppdage når man skal skrolle langt nedover nettsider, noe som medfører at nettsiden hopper opp og ned. Noen som har hatt liknende problemer? Kan det fikses eller må den sendes inn?

Håkon

EDIT: Fant en video som beskriver problemet:

http://www.youtube.com/watch?v=HCeKj5XXFW8

Jeg opplever problemet både på scroll opp og ned. Har installert siste driver fra Roccat også, så vet ikke helt hva jeg kan gjøre med det...

Endret av HaakonNordengen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Roccat ser ut til å slite veldig med kvalitet og spesielt programvare.

Er nok en software feil, men siden det meste er properitær programvare så er du nok screwed fram til ett "hylekor" dukker opp.

Uansett, jeg vet at jeg tar ikke sjansen på å kjøpe ett Roccat produkt, grunnet til tider svært tvilsom software.

Lenke til kommentar

Leste litt på youtube siden, der sa folk at de hadde fikset det ved å blåse inn i hjulet eller bruke WD40. Gidder ikke å grise til med olje, men har en kompressor på 8 bar så jeg prøvde den. 8 bar luft inn gjorde nada, så jeg er like langt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...