eirik845 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Hei har en acer aspirer med nvidea gt 420m og etter jeg installerte win 7 pa nytt og bytta til ssd fordi saa faar jeg ikke bilde eller lyd naar pcn er kobla til hdmi igjenom forsterker. funka helt topp foer og naar jeg installerte win 7. skjermen paa den barbare er knust. saa na maa jeg kjoere kabelen rett i tv. funker det. men da faar jeg ikke 5.1 lyd og lettere aa kjore alt igjenom recivern. har den nyeste drivern til skjermkorte.. noen som vet hva som kan vaere feil? yamaha reciver.. Eirik Endret 5. oktober 2011 av eirik845 Lenke til kommentar
HFidelity Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Har selv hatt masse problemer med hdmi på dama sin acer med nvidia kort, men det første du bør gjøre er å sjekke om receiveren din kan settes til "HDMI pass through", dette gjør at den sender bilde signalene direkte til tv uten noe prosessering i receiveren. Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 ser ikke ut til aa hjelpe det heller. funka jo i bios i alt istad.. maa vaere pcn ps3 fumker som bare det dem aa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå