Slai Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hei, la oss si jeg ønsker meg en telefon, kan gå opp til 1500, OS spiller INGEN rolle i det hele tatt. Key points: - kjapp i basisfunksjoner - bra kamera - touchscreen - bra nettleser Whatcha got for me ? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Takk! Men leser i tester at den er ganske treig :s ? Endret 5. oktober 2011 av Slai Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Tele2 har tilbud på HTC Sensation. Den koster 999 hvis du binder deg til champion239-aboet i et år. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Kan jo lønne seg å ta en kikk på brukte telefoner også. Mange som selger modeller som ikke er splitter nye relativt billig. Det kan kanskje gi mer for pengene enn noe nytt. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Jo men uten å vite hva jeg bør se etter er det ganske vanskelig. Jeg har null peil på lowrange devices i det hele tatt. Eller eldre devices. Jeg har hatt N97, N900, N8 og SGS2 nylig. Alle var mongo dyre når de kom, og tre av dem er elendige på hastighet by todays standards, selv for billigmobiler. Og N97 failer jo hardt på alle områder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå