Gå til innhold

CS: Admin Mod: Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Har lagt inn Admin Mod til Counter-Strike, men sliter nå litt med å få det til å virke.

Har lest litt på andre forum, men finner ikke noe delvis lignende som mitt problem... Også er jeg ikke konge i engelsk, dessuten satser jeg på at det går fortere her og få hjelp.

Uansett, å starte en Deticated Server går fint, ser også ut til at Admin Mod fungerer som det skal.

Men når noen kobler til serveren forsvinner bare Deticated Server ruten.

Uansett hvem som kobler til, ingen feilmelding eller lignende, har forøvrig satt "log on" før noen kobler til for så å se hva som står der.

- Her finner du loggen! -

Som det står i loggen er disse filene tomme, det er riktig...

Når dette er sagt begynte jeg å stusse litt når jeg skulle sjekke en verdi i en fil, noe som sto i FAQ på AdminMod.org.

Fant nemmelig ikke mappen og filen, dette var en fil under "addons-mappen".

Mener å ha hatt "addons" før i HL/CS mappen, men nå var den ikke der. Det kan jo stort sett tyde på at dette har noe med saken å gjøre?

Har ellers konfigurert "server.cfg".

Hva er feilen, hvis dette har noe med "addons", hvordan oppretter jeg denne, hvor skal den ligge, og alt mulig sånt...?

Dette med at den ikke finner en ".dll"-fil er vel kanskje årsaken i følge loggen, hvor kan jeg skaffe den ".dll"-filen da?

PS: Dette har ikke noe med maskinen, grunnet nylig oppgradering. Samme problemet på forrige maskinen.

Å installere CS på nytt gir ingen mening, mappen vil forsvinne hvis jeg installerer Admin Mod igjen.

Vil helst ikke har svar som f.eks. "Ikke bruk Admin Mod" eller noe sånt.

mvh

Sponz - [email protected] (MSN, add meg hvis du trenger mer info). :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...