Hans-Ragnar Olsen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Idyll ved vannet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ok motiv. Kunne kanskje tålt et godt kutt oppe slik at det ikke ble så midtstilt. For mye blåstikk i fargene her vil eg tru! 3'er fra meg! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 motivet er jo helt greit, sannsynlig vis bør vitbalansen justeres Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Litt mye blåstikk her ja..legger med en fil hvor jeg har fjernet det kjapt..i cs5 image/adjusments/curves/auto;) Tilgi meg for att jeg ikke spurte først;) Endret 6. oktober 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Ok motiv. Kunne kanskje tålt et godt kutt oppe slik at det ikke ble så midtstilt. For mye blåstikk i fargene her vil eg tru! 3'er fra meg! Hei.Ja,dette ble nok for mye blått ja. Takker så mye for tipset. motivet er jo helt greit, sannsynlig vis bør vitbalansen justeres Hei. Ja skjønner at det er noe feil her i allefall. Jeg har nok en del å lære enda. Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Litt mye blåstikk her ja..legger med en fil hvor jeg har fjernet det kjapt..i cs5 image/adjusments/curves/auto;) Tilgi meg for att jeg ikke spurte først;) Hei. Alt i orden at du endret på bildet mitt. Da lærte jeg noe i dag også. Bildet ble mye finere nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg