Den Ukjente Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg bestilte dog en vannkjøler (h80)under timesalget som var, og den lå klar på pick-up-pointet i Stavanger etter en virkedag. Så jeg må si at jeg har litt blandede følelser ovenfor komplett. Off topic men: Hvordan syntes du H80 er? Hvilke temps har du? Vurdere å sette inn en extra vifte på min H60, iomed at temp ligger på 38 grader idle, med en OC fra 3,4 til 3,9 ghz. Lenke til kommentar
Dr. Feelgood_InnleggNO Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ettersom komplett enda ikke har klart å levere PCen kjøleren skal monteres i, så har jeg ikke noen egne erfaringer å komme med. Må innrømme at det var et aldri så lite impulskjøp (45% avslag tror jeg). Har dog i ettertid lest mye positivt rundt omkring på internett, i tillegg til at førsteinntrykket da jeg åpnet esken var meget bra. Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ettersom komplett enda ikke har klart å levere PCen kjøleren skal monteres i, så har jeg ikke noen egne erfaringer å komme med. Da bør du ringe/maile dem på mandag! Send mail idag, ring på mandag... Kundeservice har ikke åpent i helgene. Spørr hva som skjer, når du får PCen... Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Slutt å klag folkens! Bestilte skjermkort igår, er allerede i Oslo idag kl 20.00, så får jeg det imorgen Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Slutt å klag folkens! Bestilte skjermkort igår, er allerede i Oslo idag kl 20.00, så får jeg det imorgen Folk klager på komplett-pc, ikke vanlige produkter. 1 Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Åja, de har vært litt treige med det ja... Raskere å lese seg opp til å bygge selv, billigere er det også. Lenke til kommentar
JaffaCakesForChristmas Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg kjøpte ett kabinett derfra. Fikk kabinettet samme dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå