smort1 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Admiral og menig! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fortellingen om Admiral og menig fungerer bra og den er helt fin teknisk sett. Det som ødelegger for bildet er fargeinntrykkene, det blir rett og slett for voldsomt med så mye rosa mot så lite grønt. Om du tenker deg at forholdet mellom rosa og grønt hadde vært stikk motsatt så ville det fungert bedre - det ville også fungert om alt underlaget var rosa uten grønt i det hele tatt. Kan ikke se hvordan du kunne gjort noe med det uten samtidig å miste innholdet i fortellingen, noen ganger kommer det inn elementer som ødelegger, og her er det forholdet mellom fargene i bildet. Hvis vi glemmer den menige og konsentrerer alt på Admiralen så ville jeg valgt å ta med bare en liten del av den rosa bergknappen og latt størsteparten av bakgrunnen være grønn. Oppsummert: virkningen av en mengde av en type farge mot mengde av en annen type farge Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fin formulering som passer utmerket med bildet. Du liker farger ser jeg, kan kanskje bli litt mye, med det fanger blikket Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Fortellingen om Admiral og menig fungerer bra og den er helt fin teknisk sett. Det som ødelegger for bildet er fargeinntrykkene, det blir rett og slett for voldsomt med så mye rosa mot så lite grønt. Om du tenker deg at forholdet mellom rosa og grønt hadde vært stikk motsatt så ville det fungert bedre - det ville også fungert om alt underlaget var rosa uten grønt i det hele tatt. Kan ikke se hvordan du kunne gjort noe med det uten samtidig å miste innholdet i fortellingen, noen ganger kommer det inn elementer som ødelegger, og her er det forholdet mellom fargene i bildet. Hvis vi glemmer den menige og konsentrerer alt på Admiralen så ville jeg valgt å ta med bare en liten del av den rosa bergknappen og latt størsteparten av bakgrunnen være grønn. Oppsummert: virkningen av en mengde av en type farge mot mengde av en annen type farge TAkker Tjernshaugen! Jau då, fargene er overveldende her! Fikk vel den følelsen jeg også. Ville sååååå gjerne ha med den menige her, men den ville ikke gå noe nærmere dessverre.... Skjønner godt hvor du vil hen med dine betrakninger mht. grunnfarge osv.... No problem with that! Fin formulering som passer utmerket med bildet. Du liker farger ser jeg, kan kanskje bli litt mye, med det fanger blikket Takker Melvin! Ble vel litt sånn "rosa helikopter" dette! Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Et fint og sommerlig motiv, med nydelige farger, Fin tittel til. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Et fint og sommerlig motiv, med nydelige farger, Fin tittel til. Takker Jan Åge! Kjekt at du likte det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg