flippart Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Satt sammen en timelapse-video fra Pacific Coast Highway mellom Los Angeles og San Francisco: http://www.vimeo.com/29926852 Lenke til kommentar
tole Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Kommer vel an på hva du ønsket å formidle. For meg ble det ganske kaotisk dette, selv om musikken binder det hele sammen på en god måte og at stemningen var tilstede og at lyset var stilig. Hvis jeg skulle komme med noen tips; Kunne tenkt meg å luke vekk de mest kaotiske partiene og prøve å justere ned hastigheten på visningen eller få opp frameraten i selve kameraet for å få mer flyt. Det mest interessante partiet var faktisk det litt mer urbane strøket helt på slutten. Der ble hastigheten litt lavere og det skjedde mer interessante ting. Når man lager videoer som denne er det viktig å stoppe på rett tidspunkt. Det er bedre plukke gullet og gjøre det short'n'sweet og få seeren til å ønske mer enn å dra det langt sånn at folk avbryter fordi dem mister interessen. Et lærerikt første forsøk kanskje ? Hvilket ustryr ble brukt og hva var instillingene ? 1 Lenke til kommentar
flippart Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg brukte et GoPro HD-kamera montert på panseret, og satt det opp til å ta bilder hvert 2. sekund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå