Gå til innhold

nettverkskort 3com drivere til pc


Anbefalte innlegg

Var på 3com's side og lastet ned drivern til 3com nettverkskortet mitt også vet jeg ikke hvordan jeg skal innstalere den. Det er sånn at du får en exe fil som går i kommando linje og der skal du bare klikke på "yes" så får du mange filer, men vet ikke helt hvordan jeg skal innstalere den. Noen som kunne gitt meg en gjennom gang hvordan man gjør dette?

Og en ting til. I readme fila står det at jeg må innstalere NIC. Hva er det for noe og hvor kan jeg få tak i det?

 

 

takker på forhånd

 

Off topic: kanskje dette emnet ligger på feil sted. Hvis det gjør det så bare flytt det til dit det skal.

 

 

Hilsen meg :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var på 3com's side og lastet ned drivern til 3com nettverkskortet mitt også vet jeg ikke hvordan jeg skal innstalere den. Det er sånn at du får en exe fil som går i kommando linje og der skal du bare klikke på "yes" så får du mange filer, men vet ikke helt hvordan jeg skal innstalere den. Noen som kunne gitt meg en gjennom gang hvordan man gjør dette?

Og en ting til. I readme fila står det at jeg må innstalere NIC. Hva er det for noe og hvor kan jeg få tak i det?

Hilsen meg :woot:

 

Prøv "add new hardware" i kontrollpanel. Velg "nettverkskort" og når den spør etter driver så velger du "Har diskett". Bla deg fram til der du har lagret filene (de som du har pakket ut).

 

Dette bør hjelpe deg på vei.

 

PS: Tips, gi oss mer info, f.eks OS versjon så er det ënklere å hjelpe deg

Lenke til kommentar

Det du beskriver var å pakke ut driverne. Det neste du må gjøre er å "oppdatere driver" hvis kortet er installert fra før i Enhetsbehandling. Hvis ikke, "Legg til ny maskinvare" og i begge tilfellene klikk deg frem til katalogen der driverne ligger når Windows spør etter de.

Lenke til kommentar
Var på 3com's side og lastet ned drivern til 3com nettverkskortet mitt også vet jeg ikke hvordan jeg skal innstalere den. Det er sånn at du får en exe fil som går i kommando linje og der skal du bare klikke på "yes" så får du mange filer, men vet ikke helt hvordan jeg skal innstalere den. Noen som kunne gitt meg en gjennom gang hvordan man gjør dette?

Og en ting til. I readme fila står det at jeg må innstalere NIC. Hva er det for noe og hvor kan jeg få tak i det?

Hilsen meg :woot:

 

Prøv "add new hardware" i kontrollpanel. Velg "nettverkskort" og når den spør etter driver så velger du "Har diskett". Bla deg fram til der du har lagret filene (de som du har pakket ut).

 

Dette bør hjelpe deg på vei.

 

PS: Tips, gi oss mer info, f.eks OS versjon så er det ënklere å hjelpe deg

 

Det er noe jeg har gjort, men ikke lagt dem over på diskett, men helle latt dem værepå disken og prøvd å la den finne derfra. Noe den ikke gjør. :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...