Gå til innhold

Byggekvalitet p150 el. p170

Serial87

Anbefalte innlegg

Heisann ny her på forumet og lett litt rundt etter emner om akkurat dette men kan ikke finne noe info rettet direkte til dette.

Jeg kjenner ingen som har multicom selv og har lyst til å kjøpe maskin fra dem for de gir meg mye valuta for pengene med tanke på hardware og mulighet for å velge gode skjermkortløsnigner.

Så det jeg lurer på fra dere som eier en multicom p150 eller p170. Eller prøvd en disse pcene. Hvordan er kvaliteten på disse hva er bra og hva har dere å utsette på dem?

Testene som jeg finner på dem gir dem karakter 6 osv. og sier byggekvaliteten er god bare litt smått skrangling i tastatur ved rask skriving, men når jeg leser rundt i p150/p170 tråden finner jeg noen innlegg på at tastaturet gir etter og noen ikke er helt fornøyd. Er dette enkelttilfeller eller er de generelt litt kleine?

Også hvilken av modellene har den beste kvaliteten?

Takker for svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du ikke den tråden du nevner, som handler nettop om disse laptopene, er det beste stedet å rette spørsmålene dine? ;)

Det er vel størst sjanse for å finne noen som faktisk har en av dem der, skulle jeg tro.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Tror du ikke den tråden du nevner, som handler nettop om disse laptopene, er det beste stedet å rette spørsmålene dine? ;)

Det er vel størst sjanse for å finne noen som faktisk har en av dem der, skulle jeg tro.

Den tråden handler om alt som har med de pcene å gjøre. Jeg lurer kun på en ting, byggekvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...