eriknor Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Misty morning. Bildet er fjernet. Beskrivelse: HDR med 5 eksponeringer. D700, 1/90s - 1/6s Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Et helt greit landskapsbidle dette også! Synes dog de to foregående HDR-bildene dine var hakket bedre. Dette oppleves vel kanskje som ikke fullt så "dynamisk" som de to andre.... Det jeg likte best her er kompen med den odden som greit fokuspunkt for meg..! God 3'er! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 synest du har formidlet stemningen bra, jeg kan like hdr når det er utført på denne måten med naturlige farger osv. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ikke utpreget HDR dette, fin stemning, men komposisjonen din blir jeg ikke helt fortrolig med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg