LaviX Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Heisann folkens! Jeg har akkurat startet å trene regelmessig, og målet mitt er å fjerne fett og øke muskelmassen på kroppen. På dette feltet har jeg ikke mye erfaring og kunne trengt litt hjelp. Jeg trener som regel 4 ganger i uka, dette er både styrke og jogging/ballspill. Det jeg hovedsakelig lurer på er hvordan jeg kan forbrenne fett og bygge muskler på en effektiv måte. Jeg har fått noen tips om proteintilskudd og slikt, men jeg har aldri prøvd dette før, så er dette noe å anbefale? Og hvor mye har kosthold/tilskudd å si når det kommer til trening? Jeg tar imot alt av tips med stor takk! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Vanskelig å si. Mange sier man nesten må ha tilskudd for å få noe fart på sakene. Mange sier det er helt unødvendig og at man får alt man trenger i et vanlig kosthold. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Ikke så vanskelig å si. Klarer du ikke å få 2g proteiner / kg kroppsvekt gjennom vanlig kosthold, så legg til proteintilskudd Får du nok proteiner gjennom kosten, er det ingen grunn til å bruke penger på proteinpulver. Endret 11. oktober 2011 av Kevlar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå