Reugen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 MASSAKRE Bildet er fjernet. Beskrivelse: Norges mest vanlige husdyr ..... Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Liker konseptet ditt her og bruken av lys. Ser du har tøyd dybdeskarpheten med f 22, allikevel synes jeg det hangler litt, ikke sikkert det har med begrenset fokusområde å gjøre, men plasseringen av det fokusområdet du har til rådighet. For meg virker det mer naturlig med fokus på ansiktet på den øverste flua. Ikke sikkert alle er enige i det, men det er nå slik jeg leser bildet Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 En skikkelig "mass" dette! Ikke så mye å komme med av konstruktive ting....! 3'er! Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Takker for tilbakemeldingene - setter stor pris på dem! Med hensyn til punkt for fokus så kan jeg godt være enig i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg