Tjernshaugen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 - Smyger - Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fint bilete av geita dette! Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Fint bilete av geita dette! Mvh. Magnar Takker for det Magnar, gjorde den litt lysere her for å skille den fra bakgrunnen Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fin komposisjon hvor du får med det viktigste av geita. Uttrykker godt tittelen på bildet, med venstrebeinet i fin bevegelseuskarphet. Likte dette, kanskje noe lyst på gresset. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Fin komposisjon hvor du får med det viktigste av geita. Uttrykker godt tittelen på bildet, med venstrebeinet i fin bevegelseuskarphet. Likte dette, kanskje noe lyst på gresset. Takker for det Melvin, helt enig i at gresset ble litt for lyst - lysnet på geita med rødfilter og da fulgte gresset med på lasset, burde vel gjort litt selektivt arbeid her. Det var en nyttig opplysning som jeg ikke så selv Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Bra fanget! Oppleves litt i lyseste laget over det meste av dyret, men forstår nok hvorfor også.. Ville kuttet det lyseste der nede. 3'er herfra! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Funker bra dette! Tror det var lurt å gjøre geita lysere, den har fin kontrast mot bakgrunnen. Passet bra i s /v Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Bra fanget! Oppleves litt i lyseste laget over det meste av dyret, men forstår nok hvorfor også.. Ville kuttet det lyseste der nede. 3'er herfra! Tar med meg det du sier, Svein - men vil det ikke være en bedre løsning å mørkne gresset separat slik at 1:1 formatet beholdes?, føler selv at formatet spiller en rolle for dynamikken i bildet Funker bra dette! Tror det var lurt å gjøre geita lysere, den har fin kontrast mot bakgrunnen. Passet bra i s /v Mange takk for det, Geir Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Bra fanget! Oppleves litt i lyseste laget over det meste av dyret, men forstår nok hvorfor også.. Ville kuttet det lyseste der nede. 3'er herfra! Tar med meg det du sier, Svein - men vil det ikke være en bedre løsning å mørkne gresset separat slik at 1:1 formatet beholdes?, føler selv at formatet spiller en rolle for dynamikken i bildet Dersom du har slike muligheter så kan det være forsøket verdt ja. (Kan ikke noe særlig om redigeringsalternativer ennå - men Elements 10 er underveis, så da.......!) Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Bra fanget! Oppleves litt i lyseste laget over det meste av dyret, men forstår nok hvorfor også.. Ville kuttet det lyseste der nede. 3'er herfra! Tar med meg det du sier, Svein - men vil det ikke være en bedre løsning å mørkne gresset separat slik at 1:1 formatet beholdes?, føler selv at formatet spiller en rolle for dynamikken i bildet Dersom du har slike muligheter så kan det være forsøket verdt ja. (Kan ikke noe særlig om redigeringsalternativer ennå - men Elements 10 er underveis, så da.......!) Takker, Svein - da får du fler muligheter enn det jeg har nå, bruker bare DPP og av og til PhotoFiltre. DPP er blitt veldig bra med retteverktøy m. m. i nyeste versjonen, men du har jo flere kameramerker enn Canon å forholde deg til og trenger noe du kan bruke til alt Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fint bilde, godt uttrykk! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Fint bilde, godt uttrykk! Takker for det, Karl Ivar - det var også uttrykket i bildet jeg synes var viktig her Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Fargeversjonen: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg