Ghostrider Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 "Skrevet: 08 Aug 2003 19:47 av Desert Glow DomoArigato... dette bør du du seriøst ta opp på en langt mer seriløs måte. Anse seg som advart. Edit: Etter å ha lest flere av dine innlegg er det bestemt at du får 14 dagers ferie fra dette foumet." Kanskje moderatoren burde få 14 dagers betalt ferie han også, til å lære seg norsk? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Sitert i tilfelle brukeren forandrer sin opprinnelige tekst; "Skrevet: 08 Aug 2003 19:47 av Desert GlowDomoArigato... dette bør du du seriøst ta opp på en langt mer seriløs måte. Anse seg som advart. Edit: Etter å ha lest flere av dine innlegg er det bestemt at du får 14 dagers ferie fra dette foumet." Kanskje moderatoren burde få 14 dagers betalt ferie han også, til å lære seg norsk? Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges det en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Hatposter og uthenging av moderatorer fører til utestengelse. Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig quoting, samt dårlig bruk av emnefeltet, blir sett på som upasselig, og kan sensurerest eller endrest av moderatorer. Moderator varslet, unødvendig uthenging. Til forsvar for den "uthengte" så skriver han vanligvis god norsk, men han er en moderator og er sikkert mer ivrig og effektiv enn nøye med norsken i blant. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Ghostrider Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Joda, men han hadde stengt tråden, derfor var det ikke mulig å bruke sitat-funksjonen. Unødvendig uthenging? Alt som vedrører moderatorers oppførsel blir jo enten stengt, fjernet eller på annet måte sensurert, således blir vel alt vurdert som unødvendig. Jeg synes det er litt merkelig. Det må da i det minste kunne forlanges at de som sitter med kontrollen, og kaster ut folk blant annet fordi de bruker smileys feil, behersker norsk før de kjefter på andre? Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Forbannet unødvendig! La moderatorene jobbe i fred. Syns de gjør en stort sett god jobb, og som regel er de altfor milde i sine avgjørelser. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Joda, men han hadde stengt tråden, derfor var det ikke mulig å bruke sitat-funksjonen. Unødvendig uthenging? Alt som vedrører moderatorers oppførsel blir jo enten stengt, fjernet eller på annet måte sensurert, således blir vel alt vurdert som unødvendig. Jeg synes det er litt merkelig. Det må da i det minste kunne forlanges at de som sitter med kontrollen, og kaster ut folk blant annet fordi de bruker smileys feil, behersker norsk før de kjefter på andre? Jeg er ikke nødvendigvis uenig med deg, men jeg er uenig i din fremgangsmåte i denne saken. Forbannet unødvendig!La moderatorene jobbe i fred. Syns de gjør en stort sett god jobb, og som regel er de altfor milde i sine avgjørelser. Enig med deg også. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Dette var vel ikke en veeeldig lur fremgangsmåte ? Men når det er sagt så må jeg tildels si meg enig, jeg har aldri vært ute for noe forum uansett tema, språk eller nasjonalitet som er så ivrige som HW til å kaste ut medlemmene for filleting. Godt støttet av en liten gjeng med "10 millioner postere" så har de mistet enhver kontakt med virkeligheten mht. slike ting. Dette er en ukultur som har fått lov til å vokse seg stor uten at kritikk av dette er blitt tatt alvorlig. "Alle" de kule støtter jo praksisen............ Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Det har lenge vore ein standard at ein ikkje pirkar på andres gramatiske problem. Om ein person som DesertGlow her slurvar ein gong, vil det ikkje vere eit stort problem. Eg trur alle forstod heilt fint kva det var DesertGlow skreiv. Paragrafen i retningslinjene er der berre for å hindre direkte utskjelling av moderatorar på forumet, slik som me har opplevd mange gongar før. Om det er noko med ein moderator de ønskjer å ta opp, send moderatoren først ei PM, om det ikkje fører fram, sender du ein e-post til [email protected], som er forumstyret. Dei vil sørge for ei god behandling av din sak. Denne tråden stenges med grunnlag i retningslinjene, punkt 10. Ingen får ferie. Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Dette var vel ikke en veeeldig lur fremgangsmåte ? Men når det er sagt så må jeg tildels si meg enig, jeg har aldri vært ute for noe forum uansett tema, språk eller nasjonalitet som er så ivrige som HW til å kaste ut medlemmene for filleting. Godt støttet av en liten gjeng med "10 millioner postere" så har de mistet enhver kontakt med virkeligheten mht. slike ting. Dette er en ukultur som har fått lov til å vokse seg stor uten at kritikk av dette er blitt tatt alvorlig. "Alle" de kule støtter jo praksisen............ Rart da at selv om moderatorene er flinke (eller overivrige alt etter hvordan man ser på det) til å kaste ut folk, er HW forumet plaget av ganske mye barnslig oppførsel. Syns det er bra at moderatorene tar slikt på alvor. Stå på! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Men når det er sagt så må jeg tildels si meg enig, jeg har aldri vært ute for noe forum uansett tema, språk eller nasjonalitet som er så ivrige som HW til å kaste ut medlemmene for filleting.Godt støttet av en liten gjeng med "10 millioner postere" så har de mistet enhver kontakt med virkeligheten mht. slike ting. Dette er en ukultur som har fått lov til å vokse seg stor uten at kritikk av dette er blitt tatt alvorlig. "Alle" de kule støtter jo praksisen............ Er ikke helt sikker på om jeg forstår kritikken i dette tilfellet. DomoArigato drev med ren drittkasting mot en bruker, både på PM og i diverse tråder. Dette er en oppførsel som ingen ønsker, og er derfor noe man må slå ned på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg