Blodhemn Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Har et lite spørsmål her. Ble litt sjokkert da jeg kom over det egentlig. Jeg har f.eks: .tk { background-color: grey; border: 1px solid black; } i CSS fila. Hvorfor vises ikke bakgrunnsfargen i et table hvor jeg bruker class="tk"? Det virker i Mozilla, og det er vel ikke rare overraskelsen at det også virker i IE Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Agh. Fant problemet. Opera måtte ha # foran hex'en for å virke. Tabbe Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Agh.Fant problemet. Opera måtte ha # foran hex'en for å virke. Tabbe Men du har jo ikke noe hex... :-? Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Ikke i eksempelet, men i koden min Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 det er ikke bare opera. I henhold til css standarden så skal det være # forran hex. Bare det at IE bl.a. er for slapp... Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Vet.. derfor jeg sa tabbe Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 uggh, likte ikke den nye logo-teksten din! Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Hmm, det var jo synd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå