Andreassen96 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 hei, jeg har sett et toastjern et sted en gang, med volvo logo på, og volvo inni, så det blir et volvo merke på toasten. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette ? jeg skal kjøpe det for å ha som bursdagsgave til faren min. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Har du prøvd å spørre han som eide toastjernet? Hilsen Torleif Lenke til kommentar
Andreassen96 Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 nei, husker ikke hvor eller hvem... Lenke til kommentar
2DG Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg skal ha toastjern med bilde av Justin Bieber utenpå og inni. 2 Lenke til kommentar
Rayleigh Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg skal ha toastjern med bilde av Justin Bieber utenpå og inni. Da tar jeg Rebecca Black, så starter vi ei sjappe. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg skal ha toastjern med bilde av Justin Bieber utenpå og inni. Da tar jeg Rebecca Black, så starter vi ei sjappe. Jeg kjøper! Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg skal ha toastjern med bilde av Justin Bieber utenpå og inni. Da tar jeg Rebecca Black, så starter vi ei sjappe. Jeg kjøper! Hvor holder dere til? Lenke til kommentar
2DG Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Neddi gata, over haugen, rundt hjørnet Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Slike ting er ofte forbeholdt forhandlere. Smøring er vel etablert i bilmarkedet, og vafler er god og billig smøring, særlig når de har logoen til bilmerket på. Peguot har også slike vaffeljern vet jeg, men de selges ikke til forbrukere. Kan vel tenkes at det er tilfelle med Volvovaffler også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå