zico_87 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hei, er det noen som vil kjøpe B1 bøkene mine sp ta kontakt på mail. Lenke til kommentar
Smokel2012 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Noen studenter som kjeder seg i Bodø? Endret 11. august 2012 av Smokel2012 Lenke til kommentar
Gurkz Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Noen studenter som kjeder seg i Bodø? Lite å finne på her om dagen ja xD Lenke til kommentar
Rusken4 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Yes folkens. I morgen braker det løs for noen av oss. Vil ønske alle sammen lykke til med studiene. Dette tror jeg kommer til å bli gøy. Jeg gleder meg! 2 Lenke til kommentar
Ådalen_88 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Æææ, dette blir spennende! Blir nok ikke mye søvn i natt! :O Gleder meg til å hilse på alle sammen! 2 Lenke til kommentar
Gurkz Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Enig! hvor mange av dere begynner på Bodø ? : D Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Noen som skal gå Stavern som har fått noe som helst beskjed om hva vi har å vente iløpet av fadder uka ? Lenke til kommentar
mfb Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hei. Noen som vet om det er mulig å gå innom PHS i Oslo og snakke med en rådgiver angående det å søke phs neste år og hva studiet og jobber innebærer og diverse spørsmål jeg kunne ha? Lenke til kommentar
Brombrom Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Tror det ikke skal være noe problem med det, men du kan evt snakke med opptakskontoret. De hjelper deg gjerne gjennom tlf eller mail. De svarer på alt du lurer på. [email protected] 23 19 97 70 1 Lenke til kommentar
Alienated82 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hvordan har de første ukene på skolen vært? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 --> Dere som går Stavern Er det lett å finne billig boplass? Finnes det mange praksisplasser maks en times kjøretur fra stavern? Tenker da på om det er god sjangse for at man kan beholde boplassen sin i 3 år. Anbefaler dere å gå PHS Stavern? Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hei folkens! Velger å poste dette innlegget i denne tråden, i tillegg til at jeg vil poste den i PHS2013 utgaven. Hvordan fungerer legeerklæringen til ekstern lege før opptaksprøvene? Har sjekket skjemaet, men det gjør meg ikke akkurat klokere på hva som står der. Dersom en krysser av for "allergi", kan en da få spesialattest for dette, at dette feks. ikke har noen betydning? Leser av hjemmesiden til PHS at allergier osv. bør dokumenteres med attest. Da er det vel en forutsetning at de foretar en nye prøver av allergien, eller skriver ut en eller annen for form attest? En annen ting. Ved spirometri, sjekker de om du da er fri for astma? Som jeg har vært inne på, har jeg vært usikker i min karrierevei. Nå satser jeg litt mer på PHS, og ser frem til en bekreftelse fra legen - Jusst Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Noen studenter som har noe å komme med? Hva har dere gjort til nå? Er det slik dere tenkte dere? Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 Ja nå må dere fortelle oss hvordan det går Lenke til kommentar
mfb Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Hei. Har tenkt til å søke phs til våren. Er i gang med å ta førerkortet nå og mangler bare teori + oppkjøring igjen. Er det noen regler som dikterer hvor lenge man evt må ha hatt førerkortet før man søker phs? Dersom det f.eks er slik at man må ha hatt førerkortet i minimum 1 år sliter jeg. takker for svar Lenke til kommentar
Rusken4 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Da er jeg redd du sliter. Nye regler for opptaket 2013 sier at du må ha tatt førerkort fra september året før du søker opptak. http://www.phs.no/Studietilbud/Bachelor/Opptakskrav/Forerkort/ Lenke til kommentar
Twix1010 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Er det noen som kjenner noen som er politi og har CP Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Les litt lenger opp i tråden, stod noe om det tidligere =) Lykke til! Lenke til kommentar
Ådalen_88 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hei folkens! Velger å poste dette innlegget i denne tråden, i tillegg til at jeg vil poste den i PHS2013 utgaven. Hvordan fungerer legeerklæringen til ekstern lege før opptaksprøvene? Har sjekket skjemaet, men det gjør meg ikke akkurat klokere på hva som står der. Dersom en krysser av for "allergi", kan en da få spesialattest for dette, at dette feks. ikke har noen betydning? Leser av hjemmesiden til PHS at allergier osv. bør dokumenteres med attest. Da er det vel en forutsetning at de foretar en nye prøver av allergien, eller skriver ut en eller annen for form attest? En annen ting. Ved spirometri, sjekker de om du da er fri for astma? Som jeg har vært inne på, har jeg vært usikker i min karrierevei. Nå satser jeg litt mer på PHS, og ser frem til en bekreftelse fra legen - Jusst Hei! Dette er jeg faktisk usikker på. Jeg har ingen allergier selv, så vet ikke hvordan det fungerer. Når det kommer til legesjekken etter de fysiske testene var jo ikke denne like utfyllende som den man tar hos en annen "vanlig" lege, altså din fastlege (eller noen andre). Hvis det står at du bør ha med en egen attest, ta det med. Ikke at jeg helt kan se hvorfor du ikke skal kunne komme inn hvis du er allergisk mot noe, måtte i tilfelle vært hvis du er allergisk mot blod eller noe det da Kan jo evt være lurt å ringe opptakskontoret å høre med de, da er du helt på den sikre siden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå