Sureño Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 https://www.pf.no/minside?register 1 Lenke til kommentar
heisann1 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Står på venteliste for og komme inn.=/ Men leser litt på SO sine tall fra i fjord. Så da tar jeg eksempelvis Bodø for meg Der står det: Hoved Ord 114. Supp Ord 81. Betyr dette at det var 114 stk som takket ja til plass under hoved opptaket, og at det var ytterligere 81 stk som fikk plass under suppleringsopptaket? Sikkert et dumt spørsmål, men greit å høre om jeg har forstått dette rett =) Hei! Det stemmer nok ikke helt, da det er rundt 144 studieplasser i Bodø. Hvilken plass har du på venteliste da? Hvis du er over 20 er det nok en veldig liten sjanse for å komme inn, men jeg snakka med en på opptak i år som hadde søkt i fjor. Han hadde stått på venteliste for å komme inn i Bodø som nr 26, endte opp som nr 4. Så det er nok endel som sier nei til tilbudet. Hei De tallene du siterer til i Bodø er antallet som står på venteliste. Etter hovedopptaket var det 114 på venteliste, og etter suppleringsopptaket var det 81 som fremdeles sto der. Det betyr ikke nødvendig vis at det er 33 stk som er tilbudt plass fra ventelisten. Noen av de kan ha trukket seg fra venteliste fordi de har kommet inn på andre studier, Derfor blir det som Ådalen_88 nevnte her at en hadde stått på venteliste for å komme inn i Bodø som nr 26, endte opp som nr 4. Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Hva var snittet for bodø / stavern ? Lenke til kommentar
Jong-san Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Hei, Har fullført mitt første år i Stavern, så hvis noen har spørsmål så er det bare å sende en PM og jeg skal prøve å svare så godt jeg kan Lenke til kommentar
Veegaard Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Kongsvinger her! Deilig! Har du ordnet deg boplass? Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Kongsvinger her! Deilig! Har du ordnet deg boplass? Minner om Kongsvinger Studenthus, hvis dere vil ha et billigere alternativ til hybel/leilighet. Ligger sentralt i Storgata. www.sio.no Lenke til kommentar
Jong-san Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Forresten, gratulerer til alle som er blitt tilbudt plass Det er bare til å glede seg!! Lenke til kommentar
Komby Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Gratulerer til alle som kom inn. Snittet I stavern var 42.9. Fant leilighet en stund før svaret kom så vi slapp stresse med det etter hovedopptaket. Søkte ilag med en kompis, kom begge inn i stavern som vi håpte. Nå blir det bare å vente på skolestart:) Til dere som ikke kom inn, lykke til neste år, der stiller nok dere sterkt. Endret 17. juli 2012 av Komby Lenke til kommentar
hoooy Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Kongsvinger her! Deilig! Har du ordnet deg boplass? Sendte deg PM! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Gratulerer til alle som kom inn. Snittet I stavern var 42.9. Fant leilighet en stund før svaret kom så vi slapp stresse med det etter hovedopptaket. Søkte ilag med en kompis, kom begge inn i stavern som vi håpte. Nå blir det bare å vente på skolestart:) Til dere som ikke kom inn, lykke til neste år, der stiller nok dere sterkt. Var det dere som skulle ha leiligheten midt mellom Stavern og Larvik, eller? Så på en leilighet der som det var to stk foran meg i kø på. Kjedelig for min del, ettersom det var en veldig fin leilighet! Snakkes i Stavern til høsten Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Jeg kom inn. Herregud, for en lettelse! Regner med det er Poenggrense i kvote som er snittet? I såfall 40.8 i Bodø. Kom inn med veldig god margin heldigvis. Lenke til kommentar
Komby Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Gratulerer til alle som kom inn. Snittet I stavern var 42.9. Fant leilighet en stund før svaret kom så vi slapp stresse med det etter hovedopptaket. Søkte ilag med en kompis, kom begge inn i stavern som vi håpte. Nå blir det bare å vente på skolestart:) Til dere som ikke kom inn, lykke til neste år, der stiller nok dere sterkt. Var det dere som skulle ha leiligheten midt mellom Stavern og Larvik, eller? Så på en leilighet der som det var to stk foran meg i kø på. Kjedelig for min del, ettersom det var en veldig fin leilighet! Snakkes i Stavern til høsten Godt mulig. Der er en veldig fin leilighet ihvertfall Vi snakkes nok i stavern ja Lenke til kommentar
Begu Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Bodø here I come! Fantastisk altså :D 1 Lenke til kommentar
Begu Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Gratulerer til alle dere andre også! Og masse lykke til og stå på videre til dere som ikke kom inn! Ikke gi opp! Lenke til kommentar
timberius Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Står på venteliste for og komme inn.=/ Men leser litt på SO sine tall fra i fjord. Så da tar jeg eksempelvis Bodø for meg Der står det: Hoved Ord 114. Supp Ord 81. Betyr dette at det var 114 stk som takket ja til plass under hoved opptaket, og at det var ytterligere 81 stk som fikk plass under suppleringsopptaket? Sikkert et dumt spørsmål, men greit å høre om jeg har forstått dette rett =) Hei! Det stemmer nok ikke helt, da det er rundt 144 studieplasser i Bodø. Hvilken plass har du på venteliste da? Hvis du er over 20 er det nok en veldig liten sjanse for å komme inn, men jeg snakka med en på opptak i år som hadde søkt i fjor. Han hadde stått på venteliste for å komme inn i Bodø som nr 26, endte opp som nr 4. Så det er nok endel som sier nei til tilbudet. I Bodø er det 240 studie plasser. Har plass nr 3. Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Regner med det er Poenggrense i kvote som er snittet? I såfall 40.8 i Bodø. Kom inn med veldig god margin heldigvis. Var grensen 40.8 i Bodø!? Wow..... Syk nedgang da, isåfall Lenke til kommentar
Veegaard Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Kongsvinger her! Deilig! Har du ordnet deg boplass? Minner om Kongsvinger Studenthus, hvis dere vil ha et billigere alternativ til hybel/leilighet. Ligger sentralt i Storgata. www.sio.no Jepp! Søkte om hybel der tidligere i kveld. Søkte jeg for sent tror du? Lenke til kommentar
Ols3n1 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg er en ny bruker her. Kom inn på Stavern og ønsker alle som kom inn lykke til. Er det noen som ønsker en person å bo med, så er jeg mer enn gjerne interressert. Kontak meg på mail: [email protected]. Så kan vi avtale facebook og lignende!:-) Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Gratulerer til alle som kom inn. Snittet I stavern var 42.9. Fant leilighet en stund før svaret kom så vi slapp stresse med det etter hovedopptaket. Søkte ilag med en kompis, kom begge inn i stavern som vi håpte. Nå blir det bare å vente på skolestart:) Til dere som ikke kom inn, lykke til neste år, der stiller nok dere sterkt. Var det dere som skulle ha leiligheten midt mellom Stavern og Larvik, eller? Så på en leilighet der som det var to stk foran meg i kø på. Kjedelig for min del, ettersom det var en veldig fin leilighet! Snakkes i Stavern til høsten Hvis det er den her: http://www.finn.no/f...nnkode=35841378 Så var det Oz og meg som i utgangspunktet fikk den. Men siden Oz kom inn i Oslo, og jeg mest sannsynelig vil pendle fra Porsgrunn, så står leiligheten til neste mann Endret 18. juli 2012 av LordChosen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå